20 jaanuaril peeti Läänemaa jäärajavõistluste teine etapp. Seekord tuli rajale 82 osalejat. Ja mootortriikraudade võidukäik jätkub.


Osalema julges tulla 7 naist. Piret Gildenile ei saanud ka see kord keegi vastu, kuid enam ei olnud edu kahe vooru kokkuvõttes minut, vaid ainult 20 sekundit.


Eelmisel etapil viienda koha saanud Katrin Hattu tegi rahulikku ja ilma vigadeta sõitu, tasuks teine koht.


Kolmanda koha sai Ly Märss. Eelmisel etapil teine tulemus, seekord vahe võitjaga samasuur, aga Katrin oli nii palju kiirem lihtsalt.


Eelmisel pühapäeval kolmanda koha saanud Helena Ungert läks püüdma kõrgemat kohta, aga pingutas üle, 10 sekundit trahvi ja piruett ei lubanud tõusta viiendast kohast kõrgemale. Kaotus kolmandale kohale 13 sekundit.

Alla 18 aastaseid on endale pühapäevasest tinapanekust parema tegevuse leidnud vähemalt 10.


Näiteks Karmo Salong, ajas välja ühe punase Nissani, tuli jäärajale ja võitis võistluse, edestades eelmise etapi võitjat Keven Serbinit 19 sekundiga,


Eelmise etapi viiendalt kohalt tõusis kolmandaks Egert Jakobi, oma tagasihoidliku 07-ga edestas neljandaks jäänut lausa poole minutiga.


Eelmisel pühapäeval teiseks tulnud Kristian Pints seekord poodiumile ei pääsenud, tuli leppida neljanda kohaga.

Mida teha, kui sul on mosse ja pühapäeval palju vaba aega? Ründa publikut!


Okei, tegelikult lõppes konkreetne situatsioon õnnelikult ja mosse omanik suutis oma sõiduriista rajal hoida. Olgugi, et mosse olevat auto, mis teeb kõik endast oleneva ja mitteoleneva selleks, et mitte teel püsida. Aga kui sul on siiski vana N-Liidu tehnikat, millega võiks võidu kihutada, siis selleks on SU klass. 11 sellist masinat on leitud ja jääle lohistatud.


Sander Ilves on neist osavaim N-Liidu tehnika taltsutaja, tasuks esimene koht.


Kalle Kruusma oma Lada Nova-ga (21073 eksportvariant) oli küll Sanderist pool minutit aeglasem, aga siiski teine.


Siim Hiieväli 2105 on peaaegu sama nobe kui eksportsiguli, aga eksportvärk oli vähemalt seekord 2,8 sekundit kiirem, seega Siimule kolmas koht.

Esiveoliste klassis tuli rajale see pühapäev 13 osalejat.


Võitis, nagu nädal varemgi, Valmar Gilden.


Teise koha sai, nagu nädal varemgi, Eero Labotkin. Eelmise korra kahe sekundi kaotuse asemel seekord kaotust 7 sekundit.


Kolmanda koha hõivas eelmise korra viies mees Rene Kanniste.


Valdo pole papist poiss. Valdol on Saabe rohkem kui üks. Valdo oli seekord neljas. Nädalapärast tuleb poodiumikoht ära?

Tagaveoliste klassi esinelik oli sama mis nädal tagasi, kohad ainult veidi vahetunud.


Reigo Kleemann vahetas eelmise korra kolmanda koha võidu vastu, edestades teist kohta viie sekundiga.


Herki Ilves oli eelmine kord teine, seekord ka. Esimese vooru võit lubas paremat, aga teise vooru sõitis Reigo 7 sekundit kiiremini.


Konstantin Vedennikov parandas oma tulemust ühe koha võrra, seekord neljanda asemel kolmas koht.


Marko Kukuškin pidas Konstantiniga esimeses voorus maha tigeda lahingu, kus vahe oli meestel alla sekundi, teises voorus näitas Konstantin aga tunduvalt paremat minekut ja neljas koht seekord Markole.

Nelikveolisi masinaid tuli kohale 21. Nagu libedale ja tehnilisele rajale kombeks, olid võidukad ka see võistlus mootortriikrauad.


Eldar Jõgi vahetas eelmise etapi kaheksanda koha võidu vastu, edestades teist kohta 12 sekundiga.


Eelmise etapi võitja Silver Sõmer pidi seekord leppima teise kohaga, aga sedagi ei antud lihtsalt, peale esimest vooru oli Silver lausa neljas.


Kolmanda koha sai Rainar Leibak, sõiduviga teises voorus ja kaotust kokku 3 sekundit teisele kohale.


Paremuselt teist aega näitas Raul Põdersalu, kuid teises voorus saadud 20 trahvisekundit kukutasid mehe neljandale kohale.


Väga efektseid sõite tegev Mait Pikoff see etapp poodiumile ei mahtunud, isegi kui oleks 10 trahvisekundit saamata jäänud, ei oleks neljandast kohast kõrgem koht võimalik olnud.


Kaido Saul leiab pildi tegemise kõrvalt aega ka radasid nühkida.


Rajale lubati ka piikidega masinad, nemad sõitsid nii kiiresti, et suutsin pildile püüda ainult parklas manööverdanud võitja Marko Heinoja. Temale kaotas sekundiga Reigo Kleemann ja kolmandale kohale tuli Sven Andevei.

Ja milleks tegelikult selliseid rajapäevi üldse korraldatakse?




Andres Uusalu näiteks nautis täiega. Mis siis, et 17. aeg. Mis siis, et 20 sekundit trahvi. Mis siis, et mõni vidin lahkub auto küljest. Mis siis, et isegi naiste arvestuses ei oleks 5 parema hulka mahtunud. Äge on!


Või kui sul ei olegi sõiduautot? Ja siis? Näed? Hea, et liininumbrit peal ei ole. :)

Kasutage võimalust ja osalege, tühja sest kohast ja ajast, peaasi et endal lõbus.

Ülejäänud pildid siin