Mida teha pühapäeval, kui õues on tuul, jää, mõned külmakraadid ja veidi lund. Vahele ka paar päiksekiirt. Mine jäärada sõitma! Midagi muud tarka nagunii teha pole. Kuna ma ise väga jäärada ei sõida, siis sai pilti tehtud jälle.

Tuul, jää, mõned külmakraadid ja veidi lund. Vahele ka paar päiksekiirt. Ei tundu väga hull, aga mitu tundi merejääl kakerdada, selleks peab oma riidekappi tiba täiendama. Pangaröövli mask oleks päris hea vist. Rada ise oli seekord 4,1km pikk, sõideti kolm vooru, igas voorus üks ring, aega võttis tehnika.

Noori oli platsis 7, peale rajaga tutvumist ei antud masinatele armu ja mindi sarjapunkte jagama.


Keven Serbin ei jätnud kahes esimeses voorus midagi juhuse hooleks võites need suure eduga, kolmandas voorus jäi mõni kurv natuke vahele ja tulemust kirja ei saanud. Kahes voorus sõidetud ajad tagasid siiski esikoha.


Kahes voorus neljas aeg ja viimase vooru või tõid Kenert Saarele kokkuvõttes teise koha, ajakaotus Kevenile 23 sekundit.


Peale esimest vooru oli teisel kohal Egert Jakobi, teises voorus kolmas aeg, mõlemad ajad aga olid liiga napilt paremad kui Kenertil, viimane ring oli neil kõige kiirem, kuid Egertil 4 sekundit aeglasem kui Kenertil. Kahe parima aja summa andis 2,3 sekundit kaotust Kenertile ja seega Egertile kokku kolmas koht.


Kristian Pints kahes esimeses voorus sõitis Egerti ja Kenertiga samasse sekundisse enam vähem, kuid kui teised kaks suutsid viimases voorus oma parimad ajad sõita, siis Kristian samaga vastata ei suutnud, seega tuli leppida neljanda kohaga, kaotust Egertile 4 sekundit.

Peale kolme etappi on esikolmikul punkte: Serbin 73, Pints 59 ka Jakobi 56. Neljandal kohal olev Kaido Märss ei kaota palju, temal 50 punkti.

Naisi oli merejääle saadetud samuti seitse, kohal olid kõik, kes üldvõitu jahivad.


Kohal võivad ju kõik võidutahtjad olla, aga etapivõidu võttis ikkagi Triin Laiverik, kes varasematel etappidel osalenud ei ole.


Piret Gilden võitis esimese ja teise vooru, kuid kolmas, mis läks tal kahe parema hulka, oli 4 sekundit aeglasem kui Triinul. Poolteist sekundit edu teisest voorust ja tulemuseks oli kaotus 2,5 sekundit. Seekord siis teine koht.


Kolmes voorus kolmas aeg ja kokku kolmas koht. Selline stabiilsus Katrin Hattult, kaotust Piretile 8 sekundit.

Peale kolme etappi naiste arvestuses punktiseis järgmine: Gilden 73, Ly Märss 61, Hattu 59. Helena Ungert neljandal kohal jääb Hattust maha 7 punktiga.

Järgmised seitse, niipalju oli SU klassis osalejaid.


Kolm ülekaalukat vooruvõitu ja etapivõit, nii nagu ka kahel eelneval etapil, Sander Ilvesele. Tundub, et temale vastast ei ole selles klassis.


Kristian Pintsile esimeses voorus neljas aeg. Peale esimest vooru lisas konkurentide kombel pagasnikusse varuratta. Kasu oli, järgmistes voorudes teised kohad ja ka kokkuvõttes teine. Kaotust Sanderile siiski 25,5 sekundit.


Ka Kalle Kruusma võistleb mitmes klassis, see klass läheb tal edukamalt, voorudes vastavalt teine, neljas ja kolmas aeg, kokku kolmas koht ja kaotust Kristianile 5,6 sekundit.

SU klassi hetkeseis peale kolme etappi on selline: Ilves 75, Pints 61, Kruusma 59 punkti.

Esiveoliste autodega tulid võidu ajama sellele etapile 12 meest.


Rene Kanniste ei võitnud küll ühtegi vooru, kuid oli stabiilselt kiire, igas voorus teine aeg, sellest piisas, et saada etapivõit.


Marek Järlak võitis küll kaks esimest vooru, kuid viimases voorus oma kiireima ringi sõitnud Rene oli kahe parema aja liitmise tulemusena 3,7 sekundit Marekist kiirem, seega Marekile teine koht.


Kaks eelmist etappi võitnud Valmar Gilden võttis küll viimase vooru võidu, kuid kahes esimeses voorus oli liiga palju aega käest antud, seega kolmandast kõrgemat kohta seekord ei saanud, kaotust Marekile kaks sekundit.


Kahel eelmisel etapil teine olnud Eero Labotkin pidi seekord leppima alles neljanda kohaga.


Valdo Urb oma Saabiga ei mahu kuidagi poodiumle, ei aita rehvirõhkudega mängimine ega kaamera autosse lisamine, tuleb ikka trenni teha, sedakorda siis viies koht, kaotust neljandale 2,6 sekundit.

Esiveoliste klassi punktiarvestuses kolmas etapp kohtade muutusi ei toonud, Gilden 70, Labotkin 64, Kanniste 61. Valdo Urb neljandana jääb juba 15 punktiga maha.

Tagaveolisi autosid oli sellel etapil rajal 14. Üks Lada ja 13 BMW-d.


Kahel eelmisel etapil teine olnud Herki Ilvesele ei alganud võistluspäev just hästi. Esimene voor ebaõnnestus – alles kuues tulemus, järgmistes voorudes vigu ei tulnud, mõlema vooru võit ja kokkuvõttes esimene etapivõit käes.


Esimese vooru võit ja teise vooru kolmas tulemus andsid Magnus Kallikormile teise koha, kaotust Ilvesele 10 sekundit.


Reigo Kleemann alustas esimeses voorus mõne äpardusega, kuid päev läks tõusvas joones, lõpuks tuli kolmas koht.


Marko “Kuku” Kukuškin sõitis suhteliselt stabiilseid aegu, kuid autasustamisele seekord asja ei olnud, puudu jäi 0,13 sekundit.


Kuku-st ei jäänud palju maha ka Konstantin Vedennikov, esimene voor ebaõnnestus temalgi, teises voorus teine ja viimases voorus neljas aeg aga ei andnud kokku viiendast kohast paremat. Kaotust neljdanale 2 sekundit.

Peale kolme etappi seis tagaveoliste klassis on selline: Ilves 71, Kleemann 65, Kukuškin 61 punkti.

Nelikveoliste klassis oli 13 osalejat, varsti peab vist triikraudadele oma klassi tegema, muidu ei julge ükski impreza ja evo omanik enam jääle ronida.


Kolm etappi ja kolm erinevat võitjat, seekord oli Raul Põdersalu teistest üle.


Silver Sõmer pidi ka seekord leppima teise kohaga, kaotus tuli samale autole, kuid teisele juhile. Raul oli Silverist 3 sekundit kiirem.
See jäigi uurimata, et kas esimeses voorus hävitatud koonuse eest lisakas ajatrahvile ka rahatrahvi tehti. Võistlejate koosolekul selline ähvardus igatahes õhku visati.


Rainar Leibak pidi teist korda leppima kolmanda kohaga, kaotust Silverile 1,8 sekundit.


Eelmise etapi võitja Edgar Jõgi pidi seekord leppima neljanda kohaga, kaotust Rainarile 1,9 sekundit.

Selle klassi punktiarvestus peale kolmandat etappi: Sõmer 71, Leibak 63, Põdersalu 57, Jõgi 53 punkti.


Kalle Kruusma nelikveoliste hulgas kõrgele kohale ei trügi, kuna selline sõit tundub talle rohkem meeldivat.


Lõpetame selle ürituse kokkuvõtte sellise pildiga. Ka ilusa autoga võib jäärada sõita.

Ülejäänud pildid leiab SIIT!