Käesoleva postitusega lööme käima meie fotoreportaazi tripist Essenisse, kus 45 korda toimus selline tagasihoidlik mootorispordi festival, kus 18 halli, 110 000m2 ja 340 000 külastajat ning seda siis 9 päevaga.
Eeldan, et enamus pole sellise üritusega väga kursis ja seetõttu võiks piisavalt huvitav olla küll. Vähemoluline pole fakt, et messi niiöelda 4 tugitala on tuuning, sportseeria autod, mootorisport ja klassikud. Ehk siis piisavalt sügav salatikauss ka kõige peenemale gurmaanile. Kui sinna liita veel disainikooli masinad, alati autodega kokkukuuluvad naised ja igasugused uued trendid (rat-style näiteks), on vaatamist ja imestamist loodetavasti piisavalt.

Alustame siis oma seeriatega aegade algusest, täpsemalt aastast 1932, kui Henry Ford legendaarse B-mudeli turule tõi.
Head vaatamist!


See 1932 Ford Sedan Hot Rod tõmbas meie tähelepanu iga kord, kui sealt möödusime. Detailiderohkus oli muljetavaldav.


Kergelt rotikas Ford Coupe otse rajalt? Puhas Dirt Track Racer!


Ford Pickup Street Rod´e oli mitmeid, kõik erinevas võtmes.


Roadster oli üks laiast kerevalikust, mis toodeti. Maksis ta $495.- Tänasel päeval on Roadster üks hinnalisemaid B-mudeleid.


See Window Coupe on eriti haruldane “3-window” mudel suicide-tüüpi ustega.


1932 Ford Sedan Hot Rod, tootmisarv 124 101.


Moon Ford Pickup


Terve väljapaneku taustana jooksis stiilne ja teemakohane vintage stiilis sein.


Nii mõnegi auto juures oli lisaväärtust loov ja ajastukohane väljapanek erinevatest detailidest.


Fantastiline värvilahendus!


Ford Roadster Hot Rod.


See Coupe oli varustatud 383ci ülelaetud V8´ga, jõunumbriteks u. 600


Ford Coupe Kreuzritter, “5-windows” versioon.


Sloganid on igapäevane osa hot-rod maailmas.


Erinevad restaureerimisfirmad olid oma kätetöö ka laiemale publikule vaatamiseks toonud.


Paljud masinad messil olid müügiks. Nägime vähemalt ühte ostu-müügi tehingut ka.


1968 Chevrolet C10 Custom oli varustatud 350ci V8´ga, millel rammu 370 hobuse võrra.


Chevy Impala SS, klassikalisema veljega.


Ülistiilne ja madal Impala- laia randiga velg, varustatud õhkvedrustusega.


Hüdrauliliselt liigutatavaid masinaid oli paar erinevat. Inimesed kipuvad siiani segi ajama pneumaatilise ja hüdraulilise vedrustuse. Viimasega teedel väga sõita ei saa :)


Ford F-100 aastast 1960. Mootoriks valitud LS1, 450hj.


Üheltki korralikult messilt ei puudu Mustang GT500 Eleanor. Ka seda pakuti müügiks.


Taamal seitsme liitriseks “strõugitud” 1965a. Superformance Daytona. Esiplaanil originaal Shelby Cobra 427.


Natuke uuemat USA-rauda ka, Dodge Charger SRT ja seekord seadusesilma kuues.

Loodetavasti meeldis! Mõne päeva pärast liigume ajas ülessepoole.