Latest News
Kitchen Chat and more…
Sellel kodulehel kasutatakse "küpsiseid" (cookies). Küpsiseid kasutame kasutajamugavuse suurendamise ja kodulehe kõikide funktsioonide toimimise eesmärgil.
Sain aruWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refuseing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.
Privacy Policy
Uue hooaja põnevad driftimasinad. vol3
Jätkame siis sarja kolmanda ja hetkel viimase osaga.
Karl-Sander “juunior” Lebbin BMW E34 “kuri mesilane”
Seda hooaega alustab juunior uue autoga. Mootorit on 4 liitrit, puur sisse keevitatud ja auto alla on kruvitud Etsi eelmise hooaja coilid. Esimesed testid näitasid, et auto peaaegu toimetab, kui esisild välja arvata – kohutav bump-steer. Nüüd siis enne Ülemistet vahetatakse esisillajupid originaalide vastu tagasi, et esimene etapp inimlikult sõidetud saaks, edasi järgneb testimine ja esisilla ümberehitus jälle.
Harold Valdma Nissan 180SX
Isiklikult mind huvitab just see noor hakkaja kõige rohkem, alustatakse kohe korraliku tehnikaga street klassis. Alles 16 aastase piloodi auto kapoti alt vaatab vastu SR20DET Black top S14-ne pealt, igasugu kuluosad ja mitte-kuluosad on kangemate performance juppide vastu vahetatud, lisaks näeb see carbon kapotiga PRO-klassi masin kahtlemata ka väga ilus välja. Ülemiste etapile võistlema ta arvatavasti siiski veel ei jõua, kuid edaspidi võib juba osalemas näha. Kuigi järgmine etapp on Saugal, mis ei ole ka algajale just lihtsamate killast, samas ega ka Tomz oluliselt pehmemalt ei alustanud.
Heigo Eesmets BMW E36
Heigo jätkab ikka “tänavalegaalse” neljaliitrise E36-ga street klassis, selleks hooajaks midagi uut ja huvitavat auto külge kruvitud ei ole, all ikka HSD coiloverid ja LSD differ. Otsesõit tuleb selle autoga Heigol väga hästi välja, näis kuidas külg ees sõitmine edeneb.
Rene Hani Nissan 200SX
Rene jätkab ka see hooaeg võitlust Saksa tehnika vastu oma Tõusva päikese maalt pärit SR20DET mootoriga varustet Nissaniga. Eelmine aasta möödus rohkem harjutamise ja auto parandamise tähe all, nüüd keerutati dünorulle 400 hobujõu jagu tagarattast. Dr. Stern Team värvides autole on külge kruvitud palju värvilisi ja läikivaid juppe sellistelt tootjatelt nagu Wilwood, Autometer, Cusco, Apex, Koyo, Nismo ja Garret. Suurema turbo, pihustite ja uue mootorijuhtimisega loodetakse, et nendest sakslastest ikka jagu saadakse.
Ingo Leming Ford Mustang
Kui eelmine aasta sai siinmail näha meie jaoks driftirajal tavatut üsna uut Mustangit lõunanaabrite roolimisel, siis see aasta on natuke vanemat mikimaa autot näitamas kohalik dragihunt Ingo. Eelmistel aastatel kõvasti otse sõitnud mees proovib see aasta, kuidas siis selle “iluuisutamisega” ikka on. Algne automaatkast on vahetatud manuaaliga, külge kruvitud hüdrauliline käsipidur, tagasild saab omajagu täiendusi ja esisillast on eemaldatud piirajad. 4,6 liitrisel V8 mootoril lastakse vähe vabamalt välja hingata uute ja jämedamate torude abil. Ootame huviga, kas Ingo tõestab vastupidist levinud väitele, et ameeriklastega saab ainult otse sõita.
Reedel, 29.04, Ghostis
Istun oma “teises” kontoris ja seis on siin huvitav. Mootor on ja ei ole peal. Seest on auto lahti lõigatud nagu sardiinikarp, sest käigukast poleks muidu kuskile mahtunud. Samas on auto juba auto moodi. Panen hästi salaja siia pildid, mida isegi Crac pole jõudnud kuskile panna veel. Piltidelt pole näha aga parempoolne väljalaskekollektor jookseb otse roolivardasse. Not nice… Juba on leitud ka alternatiivid. Esimese vidina annetas projekti heaks herr Vitsut: nimelt ühe poole plekist kolle, millest juba teoreetiliselt annab asja modida ja mudida. Loodetavasti teeb sarnase lükke ka foorumitest teada Inferno, kellel jäid enda Vette´i ehitusest originaalkolled üle. Need plekk-kolled nimelt on natuke teise kujuga kui malmkänakad ning on kasutatavad.
Kohale jõudsid täna ka Sparco istmed ja nende kinnitused, suured tänud minule :P
Aga üks udune pilt on väärt tuhandet sõna, ütles keegi tark mees.
Uue hooaja põnevad driftimasinad. vol2
Kuna Siim tegi otsa lahti, siis jätkame selle hooaja driftimasinate tutvustust. Eesmärk sai seatud, et prooviks enne esimest etappi enamus autode kohta mõne infokillu kokku korjata.
Rait Lember BMW E30 “pakiauto”
Tegu siis Ardo Kalda eelmise hooaja autoga, millega Rait juba omajagu kätt harjutanud on. Kapoti all peitub ikka 4,4 V8, küll aga aitab seda jõudu maha panna M5 sidur, mida ehk niisama lihtsalt enam ära ei kärsatata. Auto on läbinud ka dieedi ja on nüüd oluliselt kergem kui eelmine aasta. Veermikus on kasutusel coilid, Wisefab-i esisild ja ka tagarattad suudeti sirgelt alla monteerida. Auto näeb hetkel küll välja nagu karkudega vanamutt, aga vähemalt keerab. Nüüd ehk saab autoga juba terve raja läbida ilma piruettideta.
Ardo Kalda BMW E30
Kuna Ardo pakiautoga tuleb rajale Rait, siis hakkas Ardo kibekiirelt omale uut autot ehitama, see hooaeg jõuab ta rajale ehk alles viimasteks etappideks, aga loodame, et asi on väärt ootamist. Ehitab ta siis E30 kupeed, hetkel käib töö Wisefab-i esisilla kallal, ka tagasild saab tehtud driftimiseks sobilikuks ja alla kruvitakse nagu ka paljudele teistele BC Racing coiloverid. 2,5 liitrisest 24 klapisest M50 mootorist loodetakse Holset HX40 Superi ja Hestec-i aju abil kätte saada umbes samapalju jõudu kui Tomz-i autol saadi.
Gatis Lapans BMW E30
Ei saa me läbi Lätita…
Eelmise aasta karikavõitja üritab teha kõik endast oleneva, et tiitlit kaitsta. Kerge ei saa tal see olema – küll aga on auto kerge, mis nüüdseks kaalub kõigest 780kg. Kereplekid on asendatud plastist osadega, veermikus on vahetatud esisild Wisefab-i silla vastu, XYZ drifti coiloverid, tagarattad püsti aetud. Ehk siis see aasta peaksime temalt kõvasti paremat nurka nägema. Suitsu tekitab see hooaeg üle 400 hobuse, kes traavivad ringi M5-lt pärit V8 hipodroomil.
Ja tandemites teeb ta see aasta meite meestel elu üsna keeruliseks, luureandmed väidavad, et on kõvasti trenni tehtud ja osavus on juba selline, et sügab auto esinurgaga eessõitva auto ukselinke.
PS. Ka need arvamused on isiklikud (ja Ardolt pärinev info) ega pretendeeri absoluutsele tõele.