Nagu arvata oli- HELL YEAH! Hooaja avaüritus sai just sellise stardipaugu nagu ma salaja lootsin- oli ilma, oli autosid, oli rehvisuitsu ning suurepäraseid inimesi. Kuidagi on nii, et paljusid sõpru-tuttavaid lihtsalt ei näe mujal kui autoüritustel. Aga seda kaifim on!

Igatahes driftihooaeg 2011 on täies hoos ning täna, 14mail kell 11.00 algav võistlus peaks tulema superpõnev. Kui eile enne trenne käisin ringi ja vandusin, et kui keegi lätlasi võidab siis söön oma mütsi siis peale treeningsõite tegin otsuse müts koju jätta. Nimelt Taavi “Tomz” Toomara sõitis nagu noor jumal ning tema sisisev ja paukuv turbo-bemm sai practice-run´del aplausi aplausi järel. Sellel mehel on muna, mis on ilmselge boonus nagu Sallu teile juba Kanal2 Reporter saates selgitas. Jah, rada on kerge aga come on- ka betoonseina on Hiina müüri jagu ning hooaja avalaksul ei taha keegi sinna oma värskelt lakutud aparaati lõpetada. Eriti kui TRIBÜÜNID rahvast täis on!

Aga tulles tagasi sõitude juurde, siis nagu arvata oli, olid ka lätlased hoos ja miks nad ei oleks pidanud- Egle, Lapans, Huligan on vanad kalad ning ärge unustage, et neil on hooaeg juba käimas ning jalg soe!

Loomulikult oli üks suurimaid boksiala tõmbenumbreid ka Eduard “Ets” Vahemetsa haininaa E28. Jah, olime foorumites pilte näinud ning tundus väga kena. Aga no kui kleebitud auto treilal kohale jõudis siis oli ahhetajaid-ohhetajaid küllaga. Oli ka põhjust- nii kena vanakooli masinat võistlusautona annab otsida. Ja no sõitis loomulikult Ets nagu ikka- HÄSTI! Stabiilsed run´id, suitsu, nurka- kõike oli. Muret tekitas mehele küll keema minev mootor aga no tänaseks põhipäevaks on masin kindlasti hooaja esimese stardi lapsehaigustest prii. Lisaks jäi väga positiivselt silma Roosipõld oma monster-ass Sierraga: sujuvad sõidud, julmalt suitsu ning vaikne V8 mörin. Täpselt vastupidise efektiga on aga  Kipperi “Black Cat”: kesta alt tundmatuseni muutunud Nissan röökis, pahises ja läks hirmsasti edasi kui vile taha tuli. Ja no piiluge autosse sisse või kapotialla- mootor on liikunud oma algselt asukohalt mingi “kolm” meetrit tahapoole :D

Kindlat kätt ja kogemustepagasit näitasid loomulikult ka soomlased, kõige edevamalt lendas rajale kohe Yli-Sipilä oma Soareriga ning veidra värviga suitsu tekitav Toyota sai ka mitu aplausiväärilist sõitu.
Üldiselt oli nii, et Eesti mehed ja nende autod on suure sammu edasi astunud. Vähemalt trenni põhjal. Võrreldes varasemate aastatega on spinnipidu pea otsakorral ning näeb kindlaid punktidesse sõite. Uued näod, uued masinad ning vanad näod ja vanad, uues kuues, masinad. Ei jõua siin kõiki hakata eraldi kiitma ning kuna võistlussõidud alles ees, pole ka veel mõtet aga õhtuks on esimese etapi tegijad selged ning siis kirjutame-joonistame juba kokkuvõtvas loos pikemalt.
Seniks vaadake aga eilsest pilte: