Istusime Serxiga laevas suunaga Helsingisse ja meenutasime. Naersime ja meenutasime. Nii nagu on meie riiki mõjutanud soomlased vodkaturismiga, oli kunagi kättesaadavaim tuuningumaailm samuti justnimelt Soomes.
Me polnud aastaid juba ühtegi vastavat näitust sealpool lahte külastanud ja loksudes vaikselt üle vee, jõudsime meenutada palju põnevaid mälestusi põhjanaabrite juurest- mu hõbedane Audi B4, Ragnar “Dream-on´i” lumivalge Civic, Asko (R.I.P) tumesinine Passat, Markeli kuldne VR4, Asko Anti kullakarva Berlingo ja palju-palju teisi pille, mis meie sõprusringkonnast Soomes üritusi väisasid ja kõvasti inspiratsiooni andsid ja ka ise ammutasid. Seetõttu oli väga mõnus üle pika aja võtta sihiks üks korralik tuuningu- ja hobiautonduse tsirkus ning sedakorda see suurim- American Car Show, järjekorranumbrilt kolmekümneviies.

Esimeses osas toome teieni just tuuningpillid ning erinevad võistlusautod. Järgmises osas on plaanis ameerika suurelitraaziline raud ja kolmandas tsiklid. Olgu öeldud, et kuigi eksponaate oli mitmeaasta tagusest mälestusest mõnevõrra vähem, oli paralleelselt vähenenud ka viletsa kvaliteediga aparaatide armaada, seega jäime meie väga rahule. Aga pilt on tuhat sõna ja Serxi tehtud lausa mitu tuhat, seega vaadake ise.


Jarmo Savolainen tõi rahvale vaatamiseks oma Nissan S14 masina.


Uueks hooajaks oli kapotialla leidnud omale koha uus mootor, kus AMG küüneviha sees.


Sellega asi ei piirdunud. Meie oma Wisefab krutib nurka!


Meiegi radasid aktiivselt nühkinud Eero Yli-Sipilä pill vahetab tihedalt värvi.


See on Opel Commodore ja sellest saab rinkamasin. Lahe on näha projekte ka sellises staadiumis.


Mootoriks on valitud BMW toodang.


2JZ omas (parimas) mahlas.


Värske kuue selga saanud Soarer.


Ega tiimi buss saa alla jääda, väga stiilne!


Marko ja Mika Kivi autod on saanud täiesti uue disaini. Siin Marko Lexus IS200.


See rinkasuunitlusega E30 oli üdini ehe aparaat, kapoti all 1JZ mootor.


Kes otsib, see leiab. See E36 Coupe oli Powerdyne kompressoriga üle laetud.


Stiilsed Breytoni veljed, mille keskkapslite logod viitavad Rohelisele Põrgule.


Muide omanikuks oli märgitud tütarlaps. Groovy!


Eee, midagi on siin pildil totaalselt valesti?! Ahjaa, numbrimärk on irvakil. Mis te arvasite siis?


See mootor küll tehasest siia paigaldatud pole!


Selliseid perfektselt taastatud masinaid, eriti BMW toodangust, oli teisigi. Thumbs up!


Sinakas-lilla E46 M3 sees ja väljas oli rohkem carbonit kui Pärnu paaditööstuses.


Igavusest oli mootor kompressoriga üle laetud.


Selle Golfiga meie riigis sõita ei saaks… Tegelikult üks kaunis eksemplar õhkvedrustuse rikkalikust maailmast.


See kreemjas õhkvedrustusega varustatud Jetta oli Petrolheads.ee TOP5.


Väga stiilipuhas ja maitsekas.


Jetta kaaslane Golf oli märgitud vanaema omaks. Say whaaat!?


Selle turbo-mersuga hakkas MB toodangu kirju rida.


See W126 SEC kerega auto on uhiuus Soome driftiradadel. Mootoriks Hummerilt võetud LS-V8! Mehe daily-driver on 600hj diisel-E30 :)


Vana hea E-klass! Raudselt Petrolheads.ee TOP5 masin. Tundub väliselt üpris lihtne, seega lihtsuses tõesti peitub võlu.


Sellise tulemuse saavutab õhkvedrustusega.


Kompressor, paak, klapid. Õhu juhtimine oli elektrooniline ja igale nurgale eraldi.


Kõik, mis hiilgab, ON kuld.


Velgede värv sobis autoga superhästi!


Ei midagi üleliigset, otsisime küll :)


Selline võiks olla autode kapotialune juba tehasest.


Audist on, tänu oma seksikale küljejoonele, saanud suurepärane tuuningu algmaterjal.


Pihunöör oli sinna ka installinud mõned lisavidinad.


Väga huvitavalt laiendatud E36. Mixitud oli Audi UR-Q tiivajoont koopalaiendiga. Ja siis seda carbonklepsuga rõhutatud.


Toyota oli välja pannud lumivalge GT86´e, mis on autoringkondades saanud suurepärast tagasisidet. Isegi vilumatu silm märkab suurt potensiaali modifitseerimiseks!


Toyota 2000GT, 150hj ja 0-100km/h tuli kunagi kätte 10 sekundiga.


Punane, valge, must, kollane. E46 M3 had it all.


Meile see Supra meeldis, ei mingit välist overkilli. Ahjaa, 1120hj ja 347km/h miiliga. TOP5.


See Lada ehitati selliseks täpselt 20aastat tagasi, mida tõestasid ka ajakirjas olnud pildid! Lisandunud on ainult kapott ja nipet-näpet. Pole paha!


Huh, läikivad punased taastatud autod said meie heakskiidu.


Esilisa on BBS toodang!


Üks Corvette oli ilmselgelt jalga lasknud kõrval asuvast ameerikaraua saalist. Me anname talle andeks.


Oeh, no mis sa kostad. Pane või tugitool auto lähedale ja ainult vaata. TOP5 materjal.


Ei, see pole dragimasin. Puhas rinkapill monster-tiivaga.


Jõudu oli kusjuures palju. Üllatus…


Mersu velgedele sobib Audi kere küll.


Kusjuures Cabrio Golfe oli mitu, kõik taastatud.


Selle Opeli projekti maksumus oli €3000.-


Väidetavalt ka selle rallihõngulise Escorti eelarve oli €3000.- MÜSTIKA!


Pilt ei anna päris täpselt edasi selle Civicu värvi, see oli ilus!


Nonii, meie järjekordne TOP5. Lihtsalt vaadake.


Audi on siin pildil üleliigne.


Soundimasinate poolel jäi silma see DLS kamaga varustatud Mini.


Alpine demoauto lõi aga jalust. Terve masin oli seest kaetud klaasplastiga ja see omakorda aerograafiaga!


Tegemist oli täiesti funktsionaalse autoga, turvavööde kinnitused olid eriti omapäraselt lahendatud.


Kollased tuleklaasid on popid.


Nagu ka tepitud sisud.


Järjekordne Golf I Cabrio.


Sile nagu beebi pepu.


Nemad kuuluvad näitustele sama palju kui autodki.


Rohkem näidikuid kui Iru elektrijaamas.


Pure sex.


Kompressorid on popid, tegemist oli “500hj rattast” klubiga.


Meie raamatus kultus-staatust omav auto- Nissan 300ZX. Samast klubist, kust Corvette´gi.

Varsti saate siseneda USA-raua saali.