Täna on ajalooline päev. Mitmes mõttes. Esiteks läbis esimese eestlasena ametliku võistlusraja meie oma drifter Jarmo Luht, mis siis et Dodge Caravaniga aga ikkagi. See, et mustanahaline rajatöötaja meid oma meeltesegaduses selle pilliga rajale lasi, on üks asi. Aga tähtsam ja hoopis ägedam on fakt, et me jõudsime nagu päriselt ka Formula-D Los Angeles´i esimesele etapile. Pool aastat tagasi oli see lihtsalt mõttekild tuhandete teiste meres. Aga täna kell 9 AM (me oleme USA ühikute reziimis) lasti esimene trenn peale ja raja alla rajatud meediakeskusesse kostusid hääled, mis ei jäta külmaks ühtegi petrolheadi.

Kiire kokkuvõttena võib öelda, et osalenud autod võib jagada kaheks- pro ja street. Jah, lugesite õigesti. Long Beachi Formula-D etapil sõidab igasugust seltskonda. Mis annab vähemalt teoreetilise rahulolu, et meie mehed võiks seal edukalt kaasa lüüa. Aga okei, lükkame unistused natukeseks edasi ja vaatame, kuidas tänane päev siis möödus.









Kvallid hakkasid pihta eelmise aasta TOP´i järgi ehk siis Daigo Saito avas ukse. Järgmisena juba Gittin ja siis Pawlak. Kes sõitis seina. Otse minu ees nõnda, et pidin põgenema liikuva betooni eest. Mees oli nii löödud, et lasi pisaratel voolata. Olgu öeldud, et teiseks sõiduks sai tiim pilli korda ja kvallis õnnestus tal saavutada 23. koht.











See aasta on kvalifikatsioonisüsteemi natuke muudetud ja nii ei pea TOP16 peale esimest sõitu enam starti tulema- saavad automaatselt edasi. Ja sellegi poolest läks ajakava 1.5h nihkesse, sest rajal ikka toimus.







Lõpliku kvallinimekirja leiate aadressilt: Formula D Top 32








Formula-D võistlus pole lihtsalt võistlus. See on nagu salatikauss- kõike piisavalt ja läbisegi! On masinaid, suitsu, kõrvulukustavat müra, tiime, tüdrukuid, boksialasid ja seda kõike loomulikult, ameerikale omaselt, suurelt. Täpselt nii nagu meile meeldib.
Vähem kui 10 tunni pärast hakkavad TOP32 finaalid. Me oleme seal!