Teine etapp oli, noh, ütleme nii, et sündmusterohke.


Hommik algas sealt, kus eile õhtul pooleli jäi, ehk siis vihmasajus. Haapsalu poed osteti kummikutest ja muudest vihmas kuivaks jäämist tagavatest vahenditest tühjaks.

Ja siis jäi sadu järgi ja rada hakkas kuivama. Sõitjad olid ka koheselt hädas trajektoori ja kiiruse leidmisega.

Härra Riismaa õpetab, kus suunas tuleks vaadata. Kuigi päeva jooksul selgus, siis nagu ka selles kaadris, toimusid kõige vingemad lahingud just selle mülka ääres, mille sügavust parasjagu Tambet mõõdab.

Mülkas käidi ka kambakesi.

Ei saanud Harold see kord auto ja rajaga kaubale kuidagi.

Nagu näha, siis sellise külgkaldega jõutakse üpris kõrgele kohale.

Diisliga keegi nokka on tõmmanud?

Jarmo proovis ka nokatõmbamise järgi.

Ainult, et tema lõpptulemus oli veidi kehvem ja selle nahka läks ka koht finaalis vist.

Esinelik siis vasakult paremale:
Martin Vaga (valge e30), Allan Lätt (sinine e34), Kalev Kirisberg (audi 90) ja Jarmo Luht (nissan s14).

Esikolmik

Edasi läks juba tandemiteks.

Ja ei saanud nemadki kohe mitte eemal hoitud sellest mülkast.

Etsil tundub, et on vist natuke põhjust murelik ka olla, vaadates seda kivi, mille ta oma autoga maa seest välja kangutas.

Ka Crac sai nurgaga muda loopida.

Puhmas oli muidugi tänase päeva kõige kõvem suitsumees.

Tavaline päev “kontoris” – loobime kõik laiali, mis jalus.

Tomzil Sallu auto roolis seekord finaali asja ei olnud.

Kohe näha, vanad sõbrad, ei saa mitte nügimata.

Ja soomlane võib küll eespool olla sellel pildil, kuid tegelikult oli tänane parim tandemite sõitja Henri.

Kolmas koht siis Rait Lember

Teine koht Ismo Teinila

Ja võitja Henri Puhmas

Esikolmik sõbralikult koos

Meiegi poolt kõigile palju õnne.

“Väike” galeriijupike ka.