Tulin, nägin, võitsin – nii saab öelda Street klassi võitja Ott Kokk´i kohta. Läbi sarja kogu aeg oli ta pildil, 1 etapivõit ka sinna hulka ja oligi hooaja võit käes.

Väga ehe näide mehest, kes mujal kõvasti harjutanud, sest juba esimesel võistlusel suutis korralikult üllatada. Tuleval hooajal võiks kaaluda Pro klassi peale kindlasti. Tandemites oleks teda kindlasti vägagi huvitav jälgida. Mõnusa stiiliga ja väga kindla käega sõitja. Samas suudab vigadest õppida ja lahendab probleemsed kohad kiirelt. Nauditav vaadata.

Teise koha pani taskusse Karl-Sander “tige mesilane” Lebbin. Iga etapiga parandas oma kohta lõpuprotokollis, Kiltsil teine koht ja lõpuks Raplas etapivõit, kokkuvõttes vahe Otiga ainult 30 punkti. Selge on see, et tulemuste paranemine hooaja lõpus on suuresti tänu Wisefabi kuttide leiutatud esisillale. Kui võrrelda eelmise aasta Rapla sõite tänavusega, siis need olid sama sarnased nagu öö ja päev. Kui auto oli rajaga risti, siis eelmine aasta oli spin, see aasta anti lihtsalt rajult pähe ja sõit jätkus kindla etapivõidu suunas. Järgmine aasta näeme teda juba PRO klassis, sest auto vastab nõuetele ja mehe enda koht ilmselgelt arvestades viimaseid sõite, ei ole enam Street.

Allan Lätt
Ta jagab garaaži Otiga, kes see aasta oma debüüthooajal esikoha kindlalt ära vormistas. Kolmanda kohaga leppis mees suuresti tänu Pärnu ebaõnnele, kus ellikate esimeses ringis tuli talle vastu Kokk, kes võidu enda kasuks ära vormistas. Allan suudab oma E34-ga näidata suurepäraseid sõite, mis sest et autol puudub ülinurk lahendus Wisefab. Tossu on mõnusalt, flipid on puhtad ja mis kõige tähtsam – mees suudab stabiilselt ja väga kindla käega kasvõi päev otsa samu sõite näidata.

Urmo Täheste
Jällegi mees, kes jagab garaaži teise Estonian Drift Bandits tiimi mehe, Karl-Sander Lebbiniga. Lisaks Eesti etappidele on Urmot kohatud ka Soome võistlustes, kus tal ka korralike tulemusi ette näidata. Kehv koht aasta kokkuvõttes jääb sarnaselt Allanile Pärnu etapi taha, kus oma tiimi poiss ta esimeses raundis välja tõrjus. Järgmine aasta loodaks teda koos teiste Streedi top nelja esimese mehega Pro klassis näha, sest praegune klass jääb meestele juba kergelt lahjaks. Talve jooksul väidetavalt saabub autole ka mõni lisajõud ja ehk suudab ta ka paremini keerama panna, sest sõitja on autost hetkel kaugemale arenenud.

Veiko Haabu
Tõenäoliselt kõige enam tänavaautole sarnaneva masinaga driftiv kutt ja selleks, et seda märgata, ei pea just raketiteadlane olema. Masin kaldub ja järskudel pööretel tõstab isegi sisemist ratast. Vahel on isegi selline tunne, et kohe kohe läheb see laevuke uppi. Õnneks seda ei juhtunud ja aasta lõpuks suutis lausa finaali end välja võidelda. Kõvasti aitas sellele kaasa Rapla raja aeglane konfiguratsioon, sest rammu jääb masinal puudu umbes sama palju kui korralikku vedrustust. Ka trennist ei tohiks ära öelda, sest see on kõige odavam viis arenemiseks.

Raiko Pau
Sarnaselt Puhmasele võib kodanik Pau kohta öelda: segane. Või isegi hulljulge, sest risti ette selles autos ei lööda. Kuna rammu jääb puudu vähemalt sama palju kui teda hetkel on, siis kompenseerib ta selle kiirusega ja head nahka sealt ei tule pea iial. Kõvasti jääb puudu trennist, sest korraliku sõitu või selle kordamist on palju palutud.

Tarmo Liivamägi
Sarnaselt Salluga meeldib sellele tiimile oma auto juures iga etapi eel midagi kardinaalselt muuta, kuid mida debüüthooajalt ikka tahta ja seda veel masinast, mis sõidukilomeetreid väljaspool võistlusi näinud väheseid. Läbi õnneliku juhuse on mul õnnestunud selle masina roolitaga istuda ja Pärnu rajal üks jooks rehve ribadeks lasta. Hooaja teisel poolel installiti pillile külge Wisefab, tänu millele keerab masin nagu peab, kuid tagaosa pidamise absoluutne puudumine teeb korraliku flipi pea võimatuks. Kujutage ette kuidas lasete mööda pikka kurvi mõnusa tossuga ja vinge nurgaga, kuid niipea kui saabub hetk külge vahetada otsustab masin, et parem on teha 360 kraadine pööre ümber oma telje. WTF eks. Ja sedasi juhtus pidevalt, sest sabal puudub igasugune haakumine asfaldiga ja on pea võimatu auto kinni püüda. Taas asi, mida hulga harjutamisega parandada saab, sest korralikult ehitatud vedrustus jätab ruumi reguleerimiseks ja mugava seade leidmiseks. Tagaveduse masinaga esmakordselt kokkupuutunud Tarmo vajab samuti õigeks seadistamist ja küll nad autoga ükskord sinapeale saavad.