Ei ei, need pole riimid minu sulest. Hoopis laenatud Viimsi keskkooli 5D klassi luulepõimikust. Miks? Sest ma kohe räägin ja näitan, mis ja miks meilegi seal kandis meeldib.

Esiteks hakkas täna, 18. aprillil, korralik kevad. Täiesti suvehõnguline kevad. Esimesed lapsed-t-särkides-kevad. Ideaalne päev, et koos Serxiga rahulikul kruisimiskiirusel mööda Pirita teed sinna poolsaare suunas veereda. Imeline.
Me pole aga ainukesed nautlejad, juba meie teekonna algusemeetritel on selge, et täna on igasugust huvitavat tehnikat tuulutama toodud. Ohjah, mõnus!

Olen enam kui kindel, et sama mõnusalt ei ohanud meie esimese sihtkoha kaader. Sest arvestades eesolevat hooaja esimest driftitrenni Haapsalus, polnud poisid UneMatiga (kirjutasin igaks juhuks suurte tähtedega, pärast solvub ja ei tule mulle enam üldse külla) viimasel ajal just kuigi kaua aega koos veetnud. Aga kuna ilm oli super, aitas see arvatavasti natukenegi seda hirmsat unevõlga siluda. Igatahes Martin Vaga hoovis käib kibekiire töö ja peaaegu pidi kasutama kahte kätt, et kõik tegelased kokku saaks loetud.


Viimasest korrast, mil sellest masinast pilte nägite, on asjad taas muutunud. Vahepeal on auto nimelt peaaegu valmis saanud.


Korraks sõbra tegemisi tsekkima tulnud Randar Kajo ei osanud aitamata niisama kohapeal tammuda. Erinevalt meist.


Ilmselgelt on õues mugavam, et teha korralik lõpuspurt. Rahvast jagub.


Esimese hooga ei oskagi pakkuda, mis masinal vana võiks olla. Kõik tundub uus. Ja väga korralikult tehtud.



Kuna Argo ja SideEffect asuvad väiksema kivi viskekaugusel, oli mõistetav, miks firma logo armatuuri magusaimas kohas laiutas.


Korralik lihvketas, korralik vesi ja korralik kütusesüsteem. Kõik ühel pildil! Well done, Zju!


Ma pole kindel, kuidas tehniline sellesse pinki suhtub, kuid soovitaksin midagi asisemat vaadata.


Okei, leidsin midagi vana ka! Nimelt rool näeb välja aastast “liiga väsinud”.


Väga kift lahendus kustutussüsteemi aktiveerimisele! Lihtne ja heas kohas.


Mõttepaus? Peaks vist õlled tegema :)

Tegelikult ajas Serx oma kaameraga mehed töörütmist välja ja tekkis hetk, kus keegi enam ei saanud aru, miks nad seal on. Nagu üldse. Meil oli aeg edasi liikuda…

Mis te arvate, mis tunne on garaaziuksest sisse astuda ja vaadata alustuseks kohe tõtt…
…sellega!

Ma saan tõesti aru lugejate murest, et miks kõik driftiautod BMW´d on aga nagu tegelt ka, sõbrad. Vaadake nüüd uuesti seda ülemist pilti.


See, millel te silmad hetkel puhkavad, on kõik UUS. Mootori sisu, kõiksugu vidinad, vollad, poldid, mutrid. Erik Gregor, auto omanik, ütles mulle vähemalt 3x seal viibitud aja jooksul, et “läks natuke käest ära”. Jah Erik, läks küll! Kirss tordil on xenonlahendusega ORIGINAAL esituled!


Uurige rahulikult, aega on. Randar Kajo ei öelnud mulle tunnike varem niisama, et “see mees oskab ehitada”. Pean temaga nõustuma.


Minuarust on sedaan hea vaheldus kupeele. Lisaks see värv ja bodykiti massiivsus üllatasid positiivselt. Laiendite toorikud tehti ise ja lasti siis vormi valada. Esimest M-seeria stanget venitati nagu ikka- keskelt pooleks ja jupp vahele. Samuti on tagastange natuke teistsugune, kui emmi peal nägema oleme harjunud. Nimelt on küljed tehtud massiivsemaks.


Mehhaanik, insener, sõitja. Kõik ühes. Nelja tähega: Erik.


LCD ekraanid driftikates on popp teema. Kes veel ühte sellist masinat teab, saab virtuaalse õlle. Etsilt.


Natuke peab vimkat ka viskama. See lagi!


Nüüd ma saan aru, kuidas Eriku auto ehitamise ajal nii puhas on. Tolmuimeja on kogu aeg lahinguvalmis!

Kuna Allan Läti pesa evib rohkem, kui ühte bemmi, uudistasime edasi.

Silma hakkas Indrek Jaaksoo E28, mille ehitamisest on ka Facebookis mõned pildid läbi jooksnud aga nüüd sai omagi (kaamera)silm peale pandud.


Loodetavasti saab esimeseks etapiks ikka valmis.


Mootori jõujoogi taha asi ei jää, see tundus paigas olevat.

Samas kõrval käis töö Karl-Peeter Nõmme kährikuga. Sarnaselt Ott Koka masinaga, läheb seegi pill laiaks.

Vahepeal arvas Allan, et kui härrad kütusepead nõnda kaugele juba tulnud on, võiks käia läbi ka teised tiimi värvidesse kuuluvate masinate garaazid. No mis meil selle vastu sai olla? Eriti, kui enamus teist, kallid lugejad, sellistesse kohtadesse arvatavasti väga ei satu.

Võtsime suuna Oti pesa poole. Seal oli taas kohal terve armaada tegelasi. Töö käis.



Siin pildil on juba näha Oti enda laiendatud tiivad.


Ott oli lõbus, nagu alati.


Mees arvas, et taha on flantsi vaja 3cm. Olles ise viimased 10a. nende vidinatega kokku puutunud, pakun, et rohkem :)

Kui jutud sai räägitud ja pildid tehtud, küsis herr Ott salapärase näoga (mitte, et tal alati salapärane nägu poleks), et kas me midagi huvitavat tahame näha. Kohal olnud inimesed hakkasid kahtlaselt sagima, seega pidi see midagi erilist olema…

…aga ma nüüd natuke omavolitsen ja teen asja veelgi huvitavamaks ja EI näita kõiki pilte. Vaid ainult ühte. Ja küsin, et mis see on ja mis sellest teie arvates tuleb. Võite vabalt pakkuda kommentaariumisse. Õigele vastajale teeb Vahemets taas virtuaalse õlle.

Aga palun:

Selline siis. Loodan südamest, et see ka valmis tehakse.

Edasi viis Allan meid Viimsi mäe otsa, järgmisesse garaazi. Seal ootas pikast seismisest tolmukihiga kattunud Mihkel Tultsi endine E34, mis on nimelt värvi vahetanud. Alguses ma ei tunne äragi. Õnneks Serx on tasemel.
Pilli uus omanik Kert-Eigo Kulla on lasknud masinasse korraliku turvapuuri paigaldada ja uus olevat ka juhtmestik.


Pöörake tähelepanu ukse klaaside (okei, polükarbonaadile) raamidele. Või pigem nende visuaalsele puudumisele. Täiesti äge.

Jäänud on veel üks koht. Veel üks pill. Ja olgu öeldud, et khmm, vinge selline. Jälitame Allani E36´te Tallinna laheni välja, vett võiks peaaegu juba varbaga katsuda. Kurat, kus mulle see Viimsi kant meeldib.


Nimelt Allar Aasmaa on samuti asja tõsiselt ette võtnud.


Sarnaselt Eriku masinaga, kõik tundub uus!


Ka bodykitti mehed jagavad. Wisefabi sillalahenduse pealesurutud massiivsus teeb nendest aparaatidest täiesti bädässid.




Puuri värv on sigalahe! Ja ühtib tagumiste velgedega.



Hea meel, et E46 on üle võtnud rolli oma vanemalt vennalt, E36´lt. Kõik see on lihtsalt nii palju parem, kui eelmise kerega masinal. Pöytälaakso ja Wisefabi E46 on Eestis kindlasti omamoodi teerajajad olnud. Ja ühtlasi aeg, kui selline.

Uus hooaeg tuleb vähemasti autode mõistes põnev. Tean, et PRO klassi on lisandumas mitu uut tegelast, kui kõik hästi läheb. Pro-Street saab endale korraliku esinduse Viimsi poistelt ja ega Street klasski vaeslapseks jää.

Nüüd võtab aga minult teatepulga üle Kaspar ja toob peagi teieni veel huvitavaid tegemisi avatud ja suletud uste tagant. Jääge ootele!

PS. Tänud Allan Lätile giiditeenuse eest!