Eestlastele on ikka meeldinud liugu lasta, peamiselt küll vastlaliugu ja veebruaris aga asi see siis autodega mai viimasel päeval sündmust korrata on.

Muude sõnadega ei oskagi nagu tänast EMV järjekordse driftietapi trenniõhtut kokku võtta, sest vaikselt hakkab verbaalne materjal lihtsalt otsa saama. Ja kuna ropendamine pole sedasi vahetult enne lastekaitsepäeva viisakas, sobib ainult tõdeda: “kus drifti, seal vihma!”

Kes veel aru ei saanud, siis märg oli. Skeptikud hõõruks praegu käsi kokku ja küsiks, et “mis te lootsite siis”. Aga ma luban, homne ilm tuleb “oossom!” Ja kui sa Laitse RallyPark´i ei tule, siis vähemalt vaata LIVE tulemusi meie lehel!

Aga räägime asjast ka. Nagu ikka, algas Street klassiga. Siin pole ka vahepeal jõuvahekorrad paigast läinud – oludega kohanevad ikka need, kes alati. Viimsi kaader, kes kõik on nüüd kenasti rahvale nähtavalt AL DRIFTTEAM logodega kaunistatud ja mõned nimed veel. Kuna märja ja kuiva ilma drift on kardinaalselt erinev, polegi väga mõtet siin mehi ja sõite analüüsima hakata. Vaatame vettinud pilte ja rõõmustame, et vähemasti külm polnud.











Kuigi mängureeglid on eelnevalt kokkulepitud (ka koos sõidusuunaga), ei pruugi keerulistes oludes alati kõik minna nii, nagu soovitakse.




Aga natuke harjutamist ja meistreid tekib mühinal juurde.


Vahi nurka! Ning tõesti, see on Sallu auto.











Street klassi trennides tandemeid veel ülearu palju ei proovita, keeruline on üksigi rajast jagu saada.

Enne PRO meeste näpuharjutusi oli aega uurida boksides toimuvat.


Läti preilil on juhe koos, midagi on valesti!?


Tore, et Tõnis Kipper on ka algset lubadust murdnud ja ikkagi Eestis rajale tulnud. Mehe fännid võivad rõõmustada, sest Tõnis lubas auto24ring NEZ etapil kohal olla!


Viimsi sinised kehakinnitusel ehk teisisõnu AL DriftTeam.


Kelly, vasakul, on pannud selga teemakohase särgi, ikka PETROLHEADS! Annely, paremal, näeb lihtsalt miljon taala välja.


Ja siis oli aeg PRO käes. Tervitame üheskoos Ardo Kaldat, kes seekord hindama paluti. Ardo jutt oli selge ja konkreetne – peate sõitma NII!


Henri Puhmas on tavaliselt kas murelikult mõtlik või rõõmsalt murelik. Siin tundub aga kolmas variant – lihtsalt rõõmus.


Teagi, millal Tarmo Liivamäge PRO klassis rajal näeme. Okei, homme uurin järgi.


Karl-Sanderil on sellel etapil uus kaaspiloot. Olge pärast valmis oma lastele seletama, miks kaassõitja “selline” on.


Tiim Ghosti mitu nägu. Enne driftietappe on Heikki tihtipeale selline.


Kaspar võttis kätte ja keeras see etapp asjad peapeale. Ta ei hinda aga haarab finaalipäevaks mikri. Sai vist Gumballi üritusel Raekojaplatsil maitse suhu?


Jako Pino entry´d olid nii kiired, et ma kartsin kogu aeg halvimat.


Korra pani mu päevinäinud südame proovile ka.


See on mees Lätist, 500hj BMW´ga. Tal oli väga raske olude ja rajaga kohaneda, ootan huviga homset.


Tõnisel läks midagi nihu. Vist oli libe.


See on Zju. Eemalt läheneb Luht.


Luht jõudiski.


Karl-Sander näitas kohati väga head sõitu!


Rajal oli selgelt näha, kuipalju need kaks meest talvel jäärada nühkinud on. Vahepeal oli Crac põhimõtteliselt Jarmol autos juba.


Sedasi.


Ja sedasi.


Ja järgmine run vahetasid nad kohad.


Henril piisab ka ühest käest, et masin driftikursil hoida.


Be a hero, kiss it!


Isegi Tomz arvas, et see oli “wicked”. Või tähendab see midagi muud? Muide, Smokehunters jättis vihmaga trenni täiesti vahele!


Palun saage tuttavaks – No Regrets Racing ehk Lember ja Kuvvas. Masinatel uus klepsulahendus ja puha.


Iga kord kui Juha Pöytälaakso oma eluseks E46´l mööda tuiskas, oleks nagu keegi tequila pudeli avanud. Teatavasti rüüpab see pill alkoholi. Eelmine aasta Tartus mees tuli, nägi ja võitis. Vaatame, mida meiekandimehed asjast see aasta arvavad.


Lõpetuseks siia veel üks kena musi. Crac tegi neid rohkem, kui ühe.

Ajaks, mil ma Laitsest lahkusin, oli olukord järgmine: Jarmo autol remonditi tagapidureid, sest üks pool oli peal ja pill tiris vihmaga ka sirgel külje ette. Nii pole mõistlik sõita. Muide, kes homme tuleb siis minge uudistage Team Ghosti boksis mõlema auto tagumisi käändmike – need on uhiuued Wisefab sillalahendused. Võtke kas Taavil, Lauril või Heikkil nööbist kinni ja öelge, et mina saatsin. Küll nad mõistavad.
Veel rääkisin Tomziga ja ta tahab homme hirmsasti võita. Imelik tüüp.
Kipper oli aga lihtsalt rahul, et saab taas oma lemmikalaga tegeleda. Selle ma, muide, lugesin ise temaga rääkides ridadevahelt välja.
Siis nägin ka alati lõbusat Urmo Tähestet, kelle pill siiani Tabasalu etapi finaalist katki on. Aga Soomes lubas platsis olla.
Ühesõnaga kõik oli äge peale vihma. Seega homme tuleb tõesti “oossom”.