Naljatades on Fordide pihta pillutud sappi palju, üks levinumaid väiteid on see, et probleemile on insenerid isegi ringi ümber tõmmanud. Tegelikkuses on asjad õnneks vähe teisiti ja Fordi legendaarseim mudel naudib tänavu kuldsesse ikka jõudmist.
Selline uhke rivi on võimalik kokku panna vähestel.
Ratsu iluvõrel ja agressiivselt esiletungiv kapoti serv on vaid vähesed isikupärased jooned, mis Mustangi eristamist väga keeruliseks ei tee.
Sarnasused on läbi 50-aastase ajaloo tegelikult ilmsed ja alates viiendast põlvkonnast kasutusel olev retrolik disain tõstis Mustangi uuesti müügitabelite etteotsa.
Te kindlasti küsite, miks koguneti, või mis üldse toimus? Kohe jõuan ka selleni.
Nimelt tähistas Eesti Mustangi Klubi oma 10. juubelit ja ei ole selleks sobilikumat aega kui 17.04, sest täpselt sellel kuupäeval, 50 aastat tagasi, jõudsid salongidesse esimesed toona tuliuued Mustangid.
Peale esmast pildistamist koguneti Laagris, et kamp kokku võtta ja kruisides läbi linna sõita.
Klubi president pidas liigutava kõne ja rääkis päevakavast.
Seejärel heietati, autoinimestele omaselt, erinevatel teemadel.
Isegi lepiti tulevikuks uusi kohtumisi kokku, et meie blogi täiendada.
Enne kruisi algust tegi Sergei autodele väikse tiiru peale ja püüdis kinni palju Mustangile omaseid nüansse.
289 kuuptolli esitiival tähistas mudelivaliku madalama otsa V8 jõuallikat.
Mustangid sobivad ka kurvidesse ja on tõestanud end isegi driftimaailmas. Ootame Eestis rajale tänavu kahte selle mudeli esindajat.
Carroll Shelby näpunäidete järgi valminud viimane GT500 Mustang. Tema trademark on tagajalgadele aetud Kobra.
Kaks suurt näidikut ja ajastutruu sügav puitrool, iga kuuekümnendate muskelauto kohustuslik osa.
Sellised autod ei ole seismiseks ja kui kamp koos, võeti suund linnapoole.
Kujutage ette, et kõnnite 1968.aastal tänaval ja halli massi seast, sööstab foori tagant minema selline iludus.
Või ilmub teie tahavaatepeeglisse säärane vaatepilt.
Ka uued Mustangid sunnivad pead pöörama ja peeglisse ilmudes kipuvad enamus autosid aupaklikult teeserva poole.
Esimene peatuspunkt oli Filtri tee, kus taas kaameratel plõksuda lasti.
Läbi linna müristades suunduti Lennusadamasse.
Lõpprivistus enne “ametliku” osa lõppu, pakkus midagi igale maitsele.
Suured tänud Eesti Mustangi Klubile, kes meid endaga kaasa kutsus ja andis osakese maailma muutnud mudeli siseringi kuuluvate inimeste kooskäimisest. Petrolheads.EE soovib teile pikka iga ja kohtume teiega juba varsti. Aitäh!
Järgmine üritus, kus taaskord ilusaid Mustangeid (ja muud usarauda) näha saab, on Hooaja avakruiis, mis toimub 03.05.2014. Lisainfo www.bhra.ee lehel.