Kalender näitab sellist aega, kus suvised autod pannakse talveks hoiule, kellel on oma koht, sellel on lihtne.
Kellel oma kohta pole, see peab otsima, kuhu auto soolalaga eest peitu panna saaks. Üks veidi kuulsam portaal mis autodest kirjutab vahest, tegi peaaegu samasuguse artikli. Nende artikkel oli veidi laiem uurimustöö kui ainult ühes ettevõttes jutuajamine. Nimelt tehti sotsiaalmeediasse üleskutse, et saatke meile info – ettevõtte nimi, asukoht ja kontakt. See inff läks siis artiklisse. Noh, et kõigil hästi palju kasu sellest põhjalikust ajakirjanduslikust uurimustööst oleks.
Me tegime nii, et läksime külla sõpradele Garage33-st ja uurisime, et kuidas see autode ületalve hoiustamine nende juures käib ja miks asjad maksavad niipalju nagu nad maksavad. Kas on nii, et paned kuuriuksele sildi ja äri käib, või peab veidike ikka pingutama ka.
Nagu enamus asju, sai ka see ettevõtmine alguse sellest, et omal oli vaja ja kuskil polnud midagi asjalikku pakkuda. Leiti sobiv pind, kohendati ja korrastati ruume, pand sisse hoiustamistõstukid ja jäi ruumi paarile tuttavalegi. Esimene talv sai mööda saadetud, nii mõnigi auto tagasi saadetud, leiti, et nõudlust on, ruumid olid ka sellised, et neid sai laiendada. Vahesein maha, jälle veidi kohendamist, korrastamist ja tõstukeid.
Ja ilmselt see on see hetk, kus lähevad erinevad hoiustamissuunad lahku. Üks variant on, et hoiustamiskohana pakutakse kliendile ruutmeetreid vana küüni või puhtaks tehtud sigala või suure tootmishoone laonurka. Teine variant on nagu Garage33 teeb.
Spetsiaalsed autode hoiustamiseks mõeldud tõstukid, küte ja ventilatsioon. Temperatuuri ja õhuniiskust reguleerib automaatika. Et auto elektroonika ära ei ikalduks talvega, pannakse neile juhe külge, iga hommik vaadatakse tulukesed üle, et kõik ikka ilusti rohelised oleks. Muidu peab kevadel elustama hakkama, aga kes sellega tegeleda viitsib, eriti kui vähe moodsam masin.
Maja on loomulikult kindlustatud koos seal hoitavate autodega. Signad-andurid-turvafirmalepingud ja muu selline on elementaarne. Kui tahad autot ka mõlema tolmukübeme eest kaitsta mille naaberhoiustaja kogemata kingadega tuppa tõi, siis saab iga klient väikse lisaraha eest soetada omale margikohase pehmest riidest autokatte. Kasvõi tikandiga.
Kevadel esimene sõit ja rattad kandilised? Ka selle vastu on siin hoiukohas rohi olemas.
Alumisel korrusel paiknevate autode omanikud ei pea kartma tõstukitel olevaid Porschesid. Kõigepealt pestakse ja puhastatakse autod ära ning tõstukid on varustatud vannidega, et elus Porsche oma elumärke teistele autodele ei jätaks.
Samuti on võimalik kokku leppida erinevad hooldused. Sidruni kapoti all lonkav Maserati V6 saab uue hingamise ja värskuse. Mersul jooks nihu? Pole probleemi, keerame sirgeks. Kevadeks uued rihmad-mahlad-filtrid? Ka see tehakse ära. Ja enamus neist töödest tehakse majasiseselt.
Aga kui sa oled omale soetanud hobikaks sellise pähkli, millest kohalikud mehed jagu ei saa, siis aetakse su auto ilusti kinnisesse haagisesse ja viiakse diskreetselt ja ilma eest kaitstult eriarsti juurde. Kõik see käib nii, et sa ei pea ise muretsema ja vehkima, kevadel keerad võtit ja lähed nautima.
Kaherattaline hobikas? Sellelegi on mõeldud, ehitati spets platvorm, mille alla saab tsiklid panna autodest eraldatult. Et üks ei segaks teist ja keegi ei koperdaks või kukuks. Ratas paika, juhe sappa ja kate peale.
Loomulikult margikohane kate ja miks mitte ka vaip. Prioriteetide küsimus. Me muidugi ei ütle, et nii peab. Või noh, ütleme küll tegelt. Samas võib ka teistmoodi, aga me arvame, et nii on parem. Seda kinnitab ka see, et mehed käisid euroopas ise vaatamas erinevaid hoiukohti ja panid sealsete kogemuste pealt kokku oma visiooni, et kuidas peaks seda talvekorteriasja tegema ja tulemus – maja on selleks talveks välja müüdud.
Keda nende tegemised täpsemalt huvitavad või tekkis küsimusi mingite asjade kohta, siis minge vaadake Garage33 kodulehte: https://g33.ee