Iga augusti alguses koguneb Pärnu terve hulk sportautosid ja iga kord, kui nad ühes rivis rajale suunduvad, kerkivad silme ette hobujõudude ning €€€ numbrid. Ja iga kord tahaks neid numbreid visualiseerida nii, nagu seda USA riigivõlaga tehtud on.
Kahjuks sattus samale päevale erinevatesse Eesti otstesse muidki üritusi, aga kuna see on üks neist sündmustest, kuhu iga aasta peab pääsema, siis suundusin hommikul Pärnu poole ja jalutasin veidi alla tunni kaunite autorivide vahel. Kerge vihm pani aeg-ajalt inimesi vihmavarjusid ja katusealuseid otsima, kuid jäi siiski tagasihoidlikuks. Vaid ürituse lõpus said soovijad mõned “märjad” ringid teha.

Korraldajad on seadnud Audru rajale pääsemiseks ranged reeglid. Punastele autodele sissesõit keelatud, sinistele lubatud liikuda vaid paremale.

Vaatamata keelumärgile, said punased autod siiski Audru raja alasse.

Korraldajad seavad ürituse turvalisust esimesele kohale, seetõttu on kiiver loogiliselt kohustuslik. Sõit ei käi mees mehe vastu ega mõisa peale, kõige tähtsam on õhtuks rajalt tagasi hotelli tervena jõuda.

Soome esindus on alati kohal võitlemas meeskonna rändkarika eest. 2008 GT3.

Soome külaline Matti õiget rõhku otsimas. Tema 968 all on Toyo R888 tänavaslikk.

Paar 997 – GT3 ja GT3RS

Tagasihoidlikult esinenud leedukate GT3 mattmustas kuues. Tuleb tunnistada, et läike puudumine toob GT mudelile kohased vormid paremini esile.

Eraldi väärib mainimist ja näitamist ratta kinnitussüsteem ühe mutriga. Edev vidin, kui aga võti on koju garaaži ununenud, siis tavakasutusse üsna tobe lahendus. porschemeestele ei ole muidugi eriline probleem rehvi purunemisel treiler kohale kutsuda.

Jumal tänatud, et pärast 996 esitulelahendust on 997 juures tagasi ümmarguse vormi juurde mindud. 996 puhul ainuke talutav variant on ehk Turbo mudeli oma.

On levinud arvamus, et visuaalne modifitseerimine on porschemeeste suurim patt. Küll aga vaadates seda TechArti keresarjaga 996T, pean tunnistama, et tegemist oli ühe ilusaima autoga üritusel.

Uus (noh, võrdlemisi uus, eksole) 997 GT2 on lihtsalt kaunis!

Nii eest…

…kui tagant

Ahti on suutnud 964 põlvkonna 911-st ehitada järgmise generatsiooni GT2 replika. Tulemus on igaljuhul huvitav. Ringi tulemus ei olnud ka sugugi kehv – 1:04,7.

Õige tagasihoidlik silt, mida esimese hooga tähele ei pane – viide 944 S2-le, mis tähistab 3-liitrist 16-klappilist jõuallikat, antud juhul Cabriolet keres.

Peebu uus GTS. Kuna saatuse tahtel ei saanud ta eelmise autoga maitset suhu, siis lihtsalt pidi uue võtma. Euroopa variant, seetõttu ka Chrysler, mitte Dodge.

Salaluure väidab, et päris tehasekonditsioonis ei ole seegi auto.

TechArti 996 eestvaates.

Klassikaline ilu – 964 ja RUF.

Eesti M6. Osta-müü-vaheta-tehingute tulemusena on see mehel juba kolmas samalaadne.

Nagu ütleb üks mu hea sõber – “beebekad”. Võidusõidu maailmas tõepoolest ei pääse BBS veljetoodangust.

Moskva esindus 964 Carrera RS’il. Omanik Andrei on ühtlasi ka Porsche Classic Club’i president.

Äärmiselt seksikas tagaosa!

Roul kui eelmise aasta favoriit ei jätnud teistele võimalust temast mööda minna ja sel aastal taaskord esimene koht ajaga 0:59,219

Just selliste vaadete tõttu käin ma augustis Audrus.

Võib vist öelda, et otse konteinerist rajale.

Sealsamas raja ääres erikülalistele mõeldud parkimisplatsil seisis 360 Modena, mille disain lasi kaameral huvitavaid võttenurki otsida.

Tagumine diffusoor.

Markku on korduvalt käinud Sportauto üritustel sõitmas. Tema Kelleners Sport M6 on käsijuhtimisele ümber ehitatud.

Milline vaade… justkui Sidney ooperiteater.

Lauri paigaldab oma GT3-le väikese videokaamera, et hiljem sõitu analüüsida.