Kevadine OMC näitas, et püssirohtu on mehed varunud. Palju. Väga palju. Kevadel käidi proovimas, kas on ka väärt püssirohi ja torud piisavalt tugevad. Nüüd tehti pauku. Kõikidest torudest. Korraga.

Kevadest alates sõidetakse OMC-d uutes klassides ja igas klassis käib võidu nimel tihe rebimine. Kaarte segavad diislid ja poodiumile satuvad järjest tihedamalt naised. Rajale ei saanud ainult üks auto – Audi R8 – nimelt olid selle auto rehvid tunduvalt siledamad, kui teie telefoni ekraan. Selline optimism võttis nii mõnegi kukalt kratsima.



Siis jätkati juba tavalist rutiini: tehniline -> võistlejate koosolek -> raja läbisõit -> esimene voor numbrite järgi -> lõunasöök -> teine voor esimese vooru tulemuste järgi -> pealtvaatajatele loosiauhindade jagamine -> võitjate tunnustamine. Rutiin, mis on toimunud juba 15 aastat.



Esimesel voorul ei lastudki kaua kesta, kohe löödi tagataskus olevad kaardid letti…
Kabuum
313 Tormiselt

Kabuum
A klassis 265 – naisterahva poolt (Saab 9-3)
Kabuum
312 Ken “sõidan kõigega mis on juba peaaegu laiali lagunenud” Kasch

Veel korra 313, sedakorda Sander Kelner


See oligi see, miks see rahvas sel ilusal päeval Kiltsi lennuväljale kogunenud oli.
Pikalt passida ei lastud, rajale tormas Juri Liske, seekord diiselpemmiga, tulemuseks 263.
Kohe järgmine pemm otsa – Aleksander Lomeiko 334…

Edasi CRX-iga 258!

Väike hingetõmbepaus, vaatame näiteks Maseratisid. Vanem neist võeti loetud tunnid enne starti välja sadamas konteinerist. Auto saabus siia Jaapanist, mis sa autoga muud ikka teed, kruvid proovinumbrid külge ja miili sõitma.

Siis sooviti Ljahhile teravat kardaani ja….


350! 350km/h!

Nagu näha, siis kevadel tuppa trügida üritanud kardaan oli asendatud veidi toekama tükiga ja püsis seekord seal, kus on tema koht.

Paus 15 minutit. Lähme võtame ühe grillliha, kaardiga saab maksta, not bad.
Vaatame autosid, ajame inimestega juttu. Ilm on hea, rahvas on rõõmus, mis elul viga.



Mõned liiga kiired proovivad peakohtunikult teiseks sõiduks luba saada, ei õnnestunud, aga Tormis ei kurvastanud, läks Pärnusse ja võitis seal näitusel mingi karika millegi eest jälle.

Lõuna peetud, valmistutakse teiseks vooruks.


Teises voorus teeb kevadel diiselmersuga silma paistnud Ergo Viisma “väikese” paranduse oma esimese vooru 206-le. 280. Diiselmersuga. Tehke järgi või ostke ära.

Taavi Pari viib kiireima omega tulemust veel kiiremaks, kui tahate kiireimat omegat ehitada, siis peate miilil kiiruseks vähemalt 280 saavutama, sest praegune kiireim on sõitnud 279 km/h

Ken Kasch ja Tormis Hoffmann rohkem sõita ei saanud, seega üldesikolmik oli teada, järjekord veel lahtine. Rivis oli veel kolm autot – Sander Kelneri M5, Aleksandr Lomeiko 325 ja Aleksandr Ljahhi Skyline.
Stardib Kelner. Tulemuseks 327km/h, Nii klassi kui üldjärjestuse kolmas koht temale.

Stardib Aleksandr Lomeiko. Parandab samuti oma tulemust, aga kahjuks mitte piisavalt, et veel korra näha sõitmas Ljahhi GTR-i. 335km/h annab üldarvestuses ja C klassis teise koha.

C klassi ja üldvõitja on seega Aleksandr Ljahh uut miilirekordit tähistava tulemusega 350km/h.

A klassi esikolmik:
Katre Kõiv (kiireim naine) – 265, Aleksandr Priidemann – 258 ja Marija Sheljakina – 252.

B klassi esikolmik:
Mika Soras – 286, Lev Dolgachov – 285 ja Ergo Viisma (kiireim diisel) – 280.

Õnne võitjatele ja osalejatele ning kohtumiseni järgmisel aastal!

Mõned pildid veel: