…tegid mõned mehed trenni. Möödunud nädalavahetusel oli Audruringil nö vaba rada, mis tähendas ükskõik, millise kahe-või neljarattalisega pealeminekuvõimalust. Seda kasutasid edukalt ära päris mitmed autoomanikud ning pühapäeval liikus sinna ka meie punt, milleks olid paar BMW 325 CUP autot kui ka mõned driftikad. Lisaks veel mõningad tänavaautod ning sisuliselt oleks saanud üritust kutsuda BMWde kokkutulekuks, lisaks veel erikülalised.

Mõned kõvemad treenijad (Amper Racing ja Taavi Klooren) olid seal juba teist päeva ning võtsid asju juba üpris vabalt

Kuid neid olid abistamas targad vahendid, mis ei jäta midagi kahe silma vahele

Sel ajal kui rinkameestel oli jõudehetk, käisid rajal muidugimõista driftijad, kellena olid kohal Rait “Junga” Lember ning Tarmo Liivamägi oma Z3’ga.

Aga nagu teada, ei kesta selliselt sõites driftijate lõbu kaua ning juba varsti tuleb asuda rehvivahetusele. Meil oli õnneks neid kaasas nii umbes-täpselt 16 tükki, seega võisime asja rahulikult võtta.

Rahulolev Tarmo, midagi läks vist hästi?

Kuid mis õige trenn see ilma tehniliste viperusteta on – vigadeotsingul võeti appi ka kaasasolnud naised.
PS: Ärge iial tõmmake kütuse tagasivoolu (kogemata) kinni.

“Ah, tegelt ka ainult 7 silindrit või??”

Aga teised naised saadeti sel ajal rajale, koos õpetajaga muidugi

Sel ajal, kui remonttööd lõpule hakkasid jõudma, oli tarvis hakata tegema lõbusõite ning autosid vahetama. Rait, kes tihtipeale on ka minu auto mehaanikuks, pidi kindlasti proovima ka ise viimasena tehtud modifikatsioone ning nii see teiste inimeste sõidutamine alguse saigi…CUP´i auto talle muidugimõista võõras pole ning sõit muutus kiireks juba hetkega.

Ka mina proovisin esimest korda driftimise ära. Seekord siis Wisefabi sillaga E30 kastikaga, millel V8 peal. Täitsa lõpp, kui FUN võib üks tegevus olla. Esmaemotsioon on küll selline, et tegemist on ülevõimendatud rooliga veoautoga, kuid kui Junga juhendamisel teha neljanda käiguga põhjagaasiga clutch-kicki, siis veoautolikust käitumisest on asi kaugel. Muidugi oli tavamõistes tegemist täiesti ebaloogilise sõiduga. Kohad, kus normaalsetes oludes annaks gaasi järgi, tuli seal hoopis juurde panna ning avastada, et V8 jõust võib väheks jääda.

Ning muidugi see Wisefabi sild ja E36 kiire roolilatt sellise auto peal. Täiesti uskumatu, kui keeruline on esimene kord üldse aru saada, kuhu suunas auto rattad pööravad või liiguvad. Kuid drifti näol on tegemist meeletult naljaka (mitte halvas mõttes) ja toreda spordiga. Mina võrdleksin neid, kui 1000m jooksu ja BMX´i/rula. Ühel puhul käib tohutu ettevalmistus, närveldamine ning pingutamine ja kui asi läbi saab – alles siis saabub positiivne emotsioon, saavutusrõõm pika pingutuse järel. Drifti puhul on tegemist aga trikkide combo´ga, mis kestab kokku vaid minuti, aga kogu selle aja särad rõõmust ning tõenäoliselt lõkerdad ka naerda, kui midagi veits nässu läheb.

Ei ole igatahes lihtne see võistlussaunas istumine ning särgi teeb märjaks hetkega

Kes teab, ehk tuleb endalgi hakata driftiahviks?

Kaugtuled on põhilised

Paul Kesa BMW E36 M3, millel S54B32 peal ;)

Kasparil kohe ei ole õnne – mootoris endiselt kotermannid sees

Kuid kui tegemist oleks olnud võistlusega, siis suure (õpetaja-kohtuniku) töö eest oleks võinud karika, mis lähedalt võtta oli, ikkagi anda

Rehvid otsas – järelikult järgmise korrani!