Ralli on kahtlemata üks autospordiala, mida vaatama minnes tasub ette võtta korralik eeltöö. Aegsasti kõikjale jõudmiseks tuleb tunda ümbruskonda (või kaarti), lugeda läbi iga katse juhend (milles märgitud põnevamad vaatekohad) ja viia end kurssi võistlejatega.

Neid elementaarseid samme astumata jäävad esialgu paljud asjad kahtlemata segaseks, sest ka võistlejad ei pruugi alati tulla kiiruse järjekorras. Näiteks polnud kvalifikatsioonikatset sõitnud top10 sugugi alati kiireimad võistlejad. Napilt 11.järjekorras olnud Egon Kaur näiteks oli kahe katse järel 2. kohal ja alles kolmandaga langes Lukyanuki järele.


Navitrolla kujundusega Kauri EVO X.

Uute R5 autodega startinud Kruuda ja Kangur aga ei näidanud oodatud kiirust. Tundub, et N4 evodega saab veel väga edukalt R5 masinate vastu. Mehed hoidsid 4-5 positsioone.


Kuid autod on kahtlemata väga ilusad.


Vasakul olev Martin Kangur kuulamas Markko Märtini õpetussõnu, ilmselt on kasulikud.

Lõuna-Eesti on kuulus oma kuppelmaastiku poolest. See aga loob suurepärased võimalused looduslikeks trampliinideks.


Maandumised võisid olla ka teinekord rasked või väga rasked. Mitmed mehed lõhkusid kasvõi veidi oma autot. Aga pole hullu, selline see ralli ongi.

Ootuspäraselt sai kohe alguses juhtima Georg Gross, kes esimesel päeval ka 2 katset võitis. Vaid linnakatsel tuli tunnistada Karl Kruuda paremust.


Mees ise jälgimaski toimuvat.

Ralli absoluutne staar on Jari-Matti Latvala, kes tulnud välja 1982a Audi Quattroga.


Võrdluseks – mees, kes oma klassis juhtimas kahe katse järel juba minutiga, kaotas nt Ford Focus WRCle ehk Grossile esimesel, 13km pikal katsel 22 sekundiga.


Historic klass võimaldab rajale tulla mis tahes tehnikaga. Toomas Henk – Sander Grün pidasid kõige mõistlikumaks kasutada Volga M24-ja.


Itaaliast sõideti kohale Porsche 911SC-l, mis lõpetas päeva 15.dal kohal.

Ülejäänud pilte vaata SIIT