Tõehetk on lähedal, selge see. Kirju seltskond amatöörvõidusõitjaid ja nende taustajõud peaks vähemalt teoreetiliselt olema teinud tänaseks kõik endast oleneva, et võistlus võimalikult kiiresti ja murevabalt läbitud saaks. Laupäeval, kell 12.15, hakkab tuhat kilomeetrit kestev eksam, kus pannakse paika viimne kui hinne tehtud ja tegemata tööle. Seetõttu peate aru saama, et selle 9 tunni jooksul peab meeskond töötama nagu kellavärk, eriti hea kui õlitatud selline.


Tiimi pealik Andres Hall.

Petrolheads sai õnneks totaalselt anonüümse vihje, et 17.juulil toimub tiimil viimane ja otsustav kohtumine enne teisipäevast väljasõitu. Kuna sama allikas andis teada, et lahtisi otsi on meestel veel palju, otsustasime kogunemiskohta sisse imbuda ja oma fotosilma lahti hoida.
“Enne kella kuut veel polnud juhtund midagi, ‘Moskva’ ees ei olnud kedagi. Imeline pinge oli õhus tunda vaid
siis kui uksest sisse astusin” lõõritas kunagi üks tuntud punt. Kokkulepitud kella 12 ajal oli Alertauto ees täielik tühjus, lausa selline tühjus, et pidin oma informaatorile helistama ja uurima, kas mäng ikka toimub. “Toimub küll”, oli vastus, “ma olen kohe seal!”. Huh, mõtlesin, kõik hästi. Ootasin Kaspari ära ja lähenesime majale sisehoovist, mille kaudu saimegi avatud garaazi. Osa tiimist oligi juba kohal ning valge-kollane BMW seisis tõstukipostide vahel, ootamas oma saatust.

Kümne minutiga oli pea terve seltskond koos, ainult Olaf oli vist otsustanud kodus rahulikult õlle libistada. Igatahes Peep, Andres ja Erki ehk Kontakt! võidusõidutiimi kolm pilooti neljast oli koos ja sai hakata arutama
asju, mis vähemalt kõrvalt kuulates olid elulise tähtsusega. Ja neid teemasid ja punkte ei tundunud mitte vähe olema! Alates sellest, et kuidas autot pneumaatikaga tõsta kuni konservikarbist summutikatteni välja! Sinna vahele jäi veel minuarust vähemalt mustmiljon muud üliolulist küsimust ja detaili, mis kõik peaksid vähemalt teoreetiliselt olema lahendatud teisipäeva hommikuks! Saame näha, kuidas esmakordselt sellisel pikamaadistantsil osalevad mehed kogu köögipoolega hakkama saavad. Õnneks oli Petrolheadsi kaader ettenägelik ja orgunnis tiimiga kaasa ka oma poisi Kaspari, kes siis hakkab igal õhtul raporteerima otse sündmuskohalt asjade käiku ja loodetavasti võiduka lõpuni kulgevat teekonda! Ja muide, pikamaasõitudes on amatööridele kindlasti võidukas lõpp juba finishisse jõudmine…


Alertauto mehhaanikute pealik.


Seda meest kuulatakse. Palanga tehnilise komisjoni esindaja Raul Koov tuli andma viimaseid nõuandeid ja soovitusi.


Peep Pihotalo uurimas oma järjekordset töövahendit.


Palju torusid ja voolikuid, võidusõidumasina argipäev.


Raul Koovi tütar tundis huvi mitmegi võidusõidumasina detaili vastu.


Rool on abiks igas autos!


Pildile on jäänud kaks pilooti, Peep ja Erki. Lisaks Petrolheadsi esindaja Kaspar.


Sponsorid on hetkel veel ühises hunnikus armatuuril.


Fendergap ei ole teema.


Masina süda ja jõuallikas. Pidi hästi vedama.


Autor teeb näo, et mõistab asja.


1000km roolis on ka neljale mehele piisav katsumus!

Osalejate nimekiri.