Nagu teleturu reklaamides, on sobilik ka siinkohal juba etteruttavalt ära mainida, et see ei ole veel kõik, sest mõned garaažid jäävad veel järgmiseks korraks.
Selles osas külastasin Team Terrori nurgakest Kadaka puiesteel, kuhu on kogunenud viie sõitja töövahendid ja VAK Racing Teami kodu kohe sealsamas lähedal, Tähetornis.
Mõõdunud aastal Errori nime all sõitnud meeskond muudab end tänavu ümber Terroriks. Sügavamatesse põhjustesse ma hetkel ei lasku, kes tahab, küsib ise järgi.
Esimene auto mis nukralt nurgas aega veedab, ei kuulu üldse samasse meeskonda, sest tegu on tegelikult hoopis Tõnis Kipperi Nissaniga, mis tänavu kannab uhket SkySmoke kirjadega kuube.
Mõõdunud nädalal lendas kahjuks trennis üks kolb puruks ja aastaid truult teeninud RB26 läks lahkamisele. Originaalsisu saab uuendatud Mahle kepsude ja CP sepiskolbidega. Lisaks läheb peale väikse upgrade saanud õlipump, miks kõik peaks andma kindluse mitmeks-mitmeks hooajaks.
Järgmine masin kuulub juba “omadele” ja selleks on Martin Teppori e34 kuut.
Originaal 3.0 V8 lendas kaarega nurka ja asemele suruti 4.0 V8.
Martinil on mõningane võistluskogemus juba olemas ja seega ta Street klassi oma õnne proovima ei soovi jääda. Pikemalt mõtlemata sai auto omale turvakaare, et Pro-Streedis tandemites rajale pääseks.
Kässari idee oli Matil peas paigas juba enne, kui ta endale sobiva auto leidis.
Veljekapslid on minu arust kõige ilusamad detailid antud masinal. Okei, tegelt on värv ka väga ilus.
Kõige värskem masin on see õppimise e36. Eelmine aasta sõitis selle sama autoga meie ainus naisdrifter Marje Salumets, kes sobivama tooriku leides selle masina kohe turgu lükkas.
Sallule hind sobis ja pikemalt mõtlemata tehti kaupa. Järgmine päev oli auto juba puuritegemises.
Üksikud Marjelikud detailid veel säilivad. NOS nupp peaks lausa tema über-Audist pärinema.
Ukseristi asemel tehti “redel” täitsa meelega, et erineva pikkusega sõitjatel oleks lihtsam sisse välja pugeda. See andis ka võimaluse säilitada uksepolstrite käetoed. 100% üsna mugav oli sellega sõita küll.
Algselt küll kooliautoks mõeldud masin sai sedavõrd hea ja lihtsa juhitavusega, et Sallu kaalub päris tõsiselt sellega võistlemist.
Rehviriiul ootab Malaisia kadunuks jäänud lennukis olnud rehve. Kes ookeanis neid hulpimas näeb, andke märku!
Tagavaraks peab alati üht-teist jätma, ka 3.0 V8 ajab häda korral asja ära.
Ja noh, iga “õige” garaaži tunneb ära poolpaljaste naistega kalendrist.
Sallu roosa e34 erilist tutvustamist ei vaja. Mõned nädalad tagasi oli masin juba sõiduvalmis ja ootas esimest etappi.
Kutse Leetu, Kaunas Arena Motorshowle lõppes aga üsna kurvalt, kui Kristjan paaril korral betooni musutas, ning auto niigi muljutud sabaosa lõplikult surnuks tappis.
Üks ägedamaid nippe on uste täielikult eemaldamise võimalus, et autosse vajadusel super ligipääs luua.
Kui bensiini kohta öeldakse ka toit, siis ega seda kõlbagi tavalisest torust paaki valada. Toidule ikka selleks mõeldud lahendused.
Kässar on tehtud Haapsalu haigla vanadest voodi käsipuudest. No eks drift olegi “haigete” inimeste ala.
Üks auto jääb meil kahjuks vahele, sest Siim Kajo Volvo turbomootoriga Sierra on elektriku käes, kes masinale eluvaimu sisse puhub. Peale ligi tunniajalist mölapidamatuse võistlust Terrori garaaži ees, kuulutan end selle võitjaks ja teen kiirelt sääred. Järgmisena võtab mind vastu VAK Racing.
Pöidlad püsti, sest mida muud on teha mehel, kelle auto juba möödunud aastast tegelikult ümberehitusi pole näinud.
Tänavu tuuakse rajale kaks autot, üks Pro-Streedis, üks PRO-s.
Nissanit hakkab taltsutama Haroldi vanem vend Jordan, kes talvedriftil nii mõnegi peanaha võttis.
Samuti täispuuriga, kuid siiski Pro-Streedis sõitma hakkav auto on läbinisti driftiks ettevalmistatud ja omajagu võistluskilomeetreidki kogunud.
Suured tiivad on VAK Racingu üsna äratuntav joon.
Jõudu teeb kapotiall SR20DET, mis omakorda turboga ülelaetud.
Haroldi enda võistlusautot olete te juba nii meie blogis, kui ka NEZ-il rajal näinud.
Muutusena on väljastpoolt näha vaid teist värvi ninaosa, mis veel natuke edevamaks kleebitakse.
Ninaaugust paistab üks lihtsamaid abimehi õlituse murede lahendamisel: Accusump.
Massiivsed tagaspoileri otsaplaadid ei ole ainult kleepsude jaoks. Need lisavad suurematel kiirustel külgsuunas stabiilsust.
Salong on kadestusväärne. Igast suunast kisendab puhast racing fiilingut.
Mõningane viimistlus on veel jäänud teha.
Kahes osas eralduv ninaosa teeb igasugu remontimise kõvasti lihtsamaks.
Kuna autol juba soolikad küljes olid ja pill tegelikult sõiduvalmis, siis noh, mis te ise arvate, mis järgmisena juhtus…
Peale paari kõvemat gaasivajutust ja korraliku tossusamba atmosfääri saatmist helises Haroldi telefon. Sõber Pässa poe juurest uuris, et ega ta juhuslikult bemmi käivitanud. 650hj ja 900nm peavadki 3-4km kaugusele kuulda olema.