Baleriin, kes vajadusel lõhub puid, veab mõnda maja enda järel või otsib metsas nugiseid. Sobib nii külaliseks kui peaesinejaks.
Pargi uusarenduses, vanalinnas või looduses, sobib igasse kohta samahästi. Kui välja arvata küsitava disainiga esituled. Vaadates esitulesid lähemalt, võiks arvata, et ehk nad vähemalt näitavad hästi siis.
Kahjuks seda üllatust nad ei pakkunud, kas ongi tegu keskpäraste tuledega või olid selle konkreetse auto tuled halvasti reguleeritud, sellest päris täpselt aru ei saanudki. Aga häirima jäi. Samuti jäi häirima keskkonsooli all olev panipaik.
Kui sa sellega harjunud ei ole, siis sinna sa oma asjad unustad ka. Keskkonsool ise on sama ülesehitusega nagu teistel margikaaslastelgi, sealt ühtegi üllatust ei tule. Lõpuks ometi hakkab järjest rohkem tulema autosi, millel on käigukang ära kaotatud. Siin siis nupud, mitte pööratav ketas.
Armatuur ise on selline, et esmapilgul tundub selge ja lakooniline. Mida kauem autoga sõidad, seda rohkem hakkad märkama detaile.
Detaile jagub erinevatesse kohtadesse. Kõik ei pea lihtsalt sile olema, mängitakse erinevate vormide ja joontega.
Ruumi on siin kõvasti ja kõrvalistme ettenihutamiseks ei pea juht võimleja olema.
Seitsmekohalisena viimane istmerida käib pagasipõhjaga ühte tasapinda, keskmine kahjuks mitte.
Sõida maanteel või metsas, juht võib suht stressivabalt ennast tunda. Moodsaid lisasid jagub iga pinnakatte jaoks. Olgu selleks siis suunda näidates kellaplokki kuvatav pimenurgakaamera pilt või maastikusõiduks erinevad reziimid.
Sina vali kiirus ja suund, auto aitab ülejäänuga. Oled sa siis autos üksi või on seal kokku 7 inimest, väga vahet pole. Kes soojendab selga, kes tuulutab tagumikku, kes vaatab panoraamluugist taevast, kes loeb viimases reas raamatut.
Rongi pead ootama ainult selleks, et ta sul eest läheks. Sinu sihtpunkti jõudmisel sul seda vaja ei lähe. Ükskõik kus sul see sihtkoht ka ei oleks.