Kevad on garaažides alati kiire aeg, aga tänavu peavad eriti usinad olema töömesilased Smokehunters-i tallis. Enam pole palju jäänud…

Viimati Etsil külas käies, vaatas garaažist vastu üsna armetu olemisega, veidi peksa saanud Mustang. Nüüd vaatas meile vastu aga midagi hoopis teistsugust. Kahe kuuga on Fibre Wolf-ist kätte saadud kõik uued plastürbid ja ette on võetud pikk-pikk nimekiri pisiasju.

Kõik mis on valge, on nullist uus ja kerge. Tagatiivad on alt praktiliselt tühjaks lõigatud, rattakoopad avardatud ja hermeetiliselt sõitjateruumist eraldatud. Rehvisuits on küll osa driftist, aga diskoteegi laadses tossutoas on väga raske konkurentsi pakkuda.

Kui väljast on Mustang nagu ikka, siis omapäraseid lahendusi leiab sellelt autolt pigem mujalt.

Analoog näidikud on nii 2013 ja nuti-rahvana meeldib eestlastele end erinevate ekraanidega varustada. Tegelikult peitub displeis ka sügavam point, sest VEMS-i rakendusega saab sinihamba abil ajust kätte kõik vajaliku info, mida ekraanil tarvis kuvada. Lisaks on võimalik ka omale sobiv arv “kellu” ette manada. Kui trennis/seadistades vaja rohkem infot, siis võistlustel pole üleliigseid näidikuid, mis pea segamini ajavad.

Vaikselt hakkab nägu võtma ka ülejäänud armatuur, mis pärineb küll Mustangilt, ent ümbertegemist leidub sealgi. Lähitulevikus saavad omale kohale sätitud lülitud, kuid kõige tähtsam: kässar, on paigas.

Teip driftijatele meeldib, õnneks on tegu siiski ajutise lahendusega.

Üdini äratüüdanud kanavõrgu asemel ilutseb Mustangi tulede vahel kärjekujuline iluvõre, mille keskel üks ikoonilisemaid logosid läbi aegade.

Iluvõre taga, nagu ikka, korralik jahutusradikas….

…ja siis jahutatav ise.

Ägedalt kikkis wastegate mahub nibin-nabin kaane alla, kuid nii kena detaili on kahju kusagile torurägastiku vahele ära peita.

Paljukiidetud Holset-i HX40Super tahab juba ammu pöörelda, aga natuke peab veel kannatama.

Tagaosast leiab pooliku kütuse majanduse: JAZ-i turvapaak, 3 pumpa, 2 filtrit ja korralik SUUR vahepaak. Torud hakkavad jooksma kõhu alt, erinevalt levinud lahendusele, kus need läbi tulemüüri tuppa tuuakse.

Ei, see pilt ei ole tehtud Leedu autoturul , vaid selline näeb välja juhipoolne tagumine nurk.

Ets is not amused!

Veljehäda oli tegelikult päris tõsine, sest mõlemal teljel on erinevad poldivalemid. Kui E36 sillale sobivad kenasti garaažis lademetes leitavad BMW veljed, siis tagasild on originaal auguvahega ja õige nihutuse ning laiusega velgi just kõige lihtsam leida ei olnud. Internet on õnneks fantastiline koht, läks vaid paar päeva ning abipalve vahetati kaheksa kerge ja üsna stiilse velje vastu.

Kuna teed on juba ammu kuivad, siis jätame mehed edasi nikerdama ja kaome neil jalust. Kaua seda seisvat rümpa ikka pildistada mõistlik on.

Varasemat arengut saad vaadata siit:
Osa 1:Avalik saladus
Osa 2:Hobuseravi Eesti moodi