Tänane päev oli sõiduminutite poolest kõige tegusam. Kokku lasti rajale kaheks vabatrenniks ja kvalliks. Vabatrennid möödusid rahulikult, kus kõik sõitjad said oma tempot harjutada, kuid kvallis saabus totaalne segapudru ja ka suurepärane üllatus.

Päeva esimene trenn algas juba kell 10. Seekord lasti pulti kolm sõitjat, sest Peep võttis sammud linnapeale eelmisel õhtul totaalselt lagunenud sidurikatetele asenduse leidmiseks. Seniks jagati tunnine trenniaeg kolme mehe vahel võrdselt ära, ning omakorda oli see asendamatu võimalus meeskonnale harjutada boksipeatuse kestust. Järjekord mehaanikutel oli järgmine – rehvirõhk, rattamutrite korrektne kinnitusmoment, esiklaasi puhastus ja visuaalne rehvide kontroll.

Tiimitöö musternäide

Teiseks trenniks läks peale ainukesena Peep, sest sõidu kogupikkus oli paras vigadeparandus hommikuse trenni puudumise eest. Peebu ülesandeks sai sisse masseerida uued piduriklotsid, sest võidusõidus on korralik sissesõit väga oluline nii rehvidele kui klotsidele. Üllatuseks hakkas aga sadama ning boksitiim sai harjutada slikk-to-vihmarehvi vahetust. Nelja rehvi vahetus koos pisivigade likvideerimisega võttis kokku aega 6 minutit. Selgeks sai mehhaanikutele ka see, et tempot tuleb tõsta, sest sõidu sees nii slow-mo käitumist ei saa endale lubada.

Piduriklotside vahetus

Vihmaketsid alla

Kvalli läks sõitma meie kiireim piloot, kelleks osutus Andres Hall. Autole krutiti alla tutikad rehvid, ning lootused said seatud päris kõrgele. Tasub ka mainida, et britid, kelle käest masin on soetatud, on 2009 aastal Palanga võistlusel sõitnud aegu 1:35 kanti. Andrese kvalli tempo ei olnud päris nii väle, sest sõita sai ta vaid 3 ringi. Taaskord põhjuseks vihm. Siiski suutis Hall juba teisel ringil ette näidata aja 1:35,7. Selline tulemus andis omas kvalligrupis kümnenda aja, ning oma klassis viienda. Tulemus on pehmelt öeldes SUPER.

Tutikas sile rehv on investeering

Pitboard

It’s rainig men…

Õhtul tuli vahetada kulunud rehvid uute vastu, mis osutus oluliselt keerulisemaks, kui ma oodanud olin. Kuna olen mõned aastad tagasi leiba teeninud autoremondilukksepana, siis ei tundunud 8 rehvi vahetamine erilise challengina. Aga võta näpust, sest veljed mida meie pisike BMW kasutab, on kindlasti põrgust. No ei tule kergelt rehv maha, samuti ei taha uus peale minna. Ühel ei suuda kompressor rehvi peale suruda, teisel ei hakka rehv üldse õhku sisse võtma. Õnneks osati suunata meid Palanga kõvade kärbeste rehvipunkti, kes pika pusimise peale meie rattad töökorda seadsid. Peale võistluspäeva üritasime meie pealogistik Arved Halliga veel jooksu vihmakaid und slikke oma jõududega peale installida, kuid paraku see olemasolevate vahenditega siiski ei õnnestunud.

Piina/rehvipink

To be continued…