Kolmas päev tõi tiimile võimaluse lõppude lõpuks autoga rajale pääseda, et esimeses vabatrennis kõik piloodid saaksid rajaga tutvust teha. Päev algas aga võistluse ametliku avamisega Palanga kesklinnas ja sõitjate paraadiga mööda peatänavat.

Kell 10.50 rivistati kõik sõitjad ja masinad Palanga peatänavale, ning tavainimestel lubati masinate vahel usinalt ringi sagida ja huvilised said võidusõidutehnikaga lähemalt tutvuda. Samuti oli see suurepärane võimalus lasta meeskondadel eputada pitgirlide ja läikivate masinatega. Läbi ime avanes meil võimalus tutvustada end rahvale läbi mikrofonide ja et meid paremini näha oleks, suunati sõitjad koos neidudega üle tänava ehitatud lavale. Peebu õlgadele langes au tutvustada meeskonda ja vastata paraadi kommenteerinud kodanike küsimustele. Rahvale läksid mustakollased kõvasti peale ja tormilise aplausi saatel lahkuti auto juurde tagasi.

Kontakt! Racingu pitgirlide rivistus

Tiim saamas oma viitteist kuulsusminutit

Peale rivistuse lõppu lubati kõikidel masinatel teha paarisaja meetrine kiirenduslõik, mis oli kindlasti väga kõva publikumagnet, sest sai ise varvastega äärekivil turnides vaadata, kuidas mitmesaja hobuselised masinad paarikümne sentimeetri kauguselt mööda kihutavad.

Kui auto õnnelikult võistluspaika oli naasnud, seadsime pitlane´l oma telgi, või õigemini service´i üles. Kuna tegu on kestvussõiduga, siis vajas häälestamist auto sillaseaded, millede regullimine langes minu õlgadele. Õnneks tunnen end igasuguste sildade seadistamisel küllalt koduselt ja Andrese näpunäidete järgi muutsime rajud külgkalded väiksemaks ja kokku-lahkujooksud nulli lähedale. Kõik see säästab rehve ja muudab auto käitumist rahulikumaks, et mitte kulutada väärtuslikku energiat auto rajal hoidmisele, sest tunnised vahetused on piisavad, et ka keskmisest paremas vormis olevat sõitjat korralikult ära kurnata.

Usin sillaregull

+34 kraadi ja pikad mustad tunked ei ole just parim kombinatsioon

Auto valmis, panid sõitjad end valmis ja esimesed meetrid Palanga võistlusrada oligi saanud reaalsuseks. Kõigepealt istus sanga Peep, seejärel Andres, siis Erki ja ankrumees oli Olaf. Kolm esimest meest said ettenähtud 6 ringi kenasti sõidetud, kuid Olaf piirdus vaid kahega, sest sidurikatte friktsioonkate lahkus omalt kohast, tuues kaasa siduri puudumise.

Liikumisvõimetu BMW 130i

Tänu Alert Auto usinatele mehhaanikutele oli südaööks asendatud katkised detailid uutega, ning mõnemeetrine proovisõit andis positiivse tulemuse.

Tublid Alert Auto mehhaanikud

To be continued…