Oleme jõudnud järjejutu teise osani. Teine päev algas miljoni auto pisiasja remondiga ja tehnilise komisjoni läbimisega, ning lõppes sõitjate koosoleku ja üldise valmisolekuga esimeseks treeningpäevaks.

Esimese asjana rivistati üles hunnik kollaseid mehhaanikuid väidetava paddocki platsi ette ja jagati välja erinevad ülesanded. Alustuseks laotasime maha põranda ja seejärel paigutasime masina oma õigele kohale, ning algas pisitööde nimekirja lühendamine.

Minu esimeseks ülesandeks sai akukatte valmistamine ja uue aku kronsade tuunimine. Järgmise asjana tegin parajaks massilüliti trossi ja kolmandaks tuli kõvasti kohandada parempoolset küljepeeglit. Peale etteantud pisiasjade lahendamist proovisin ülejäänud kollasärkide armeele mitte jalgu jääda, ning jälgisin hästi organiseeritud meeskonna tööd eemalt.

Massilüliti tuunimine

Ülem-logistik poleerib pinda

Kodanik Noor tööhoos

Peep omas elemendis

See hetkeline tegevusetus jättis parajalt aega boksides ringi vaadata ning tuvastada teisi eestlastest koosnevaid meeskondi, keda oli koos meiega Palangasse kokku saabunud tervelt neli. Peale Kontakt! tiimi veel kollasel BMW-l võistlev meeskond koosseisus Indrek Nilson, Ruve Veski, Eiki Lill, Roland Feodorov; punase Civic Type-R roolist leiab Erko Eriste, Marek Saare, Rainer Schultzi ja Romet Tsirna ning X1 ehk prototüüp klassi Dodge Viperil astuvad võistlustulle Tarmo Sild, Urmas Kitsing, Raivo Tamm ja Kristo Ebras.

Porgand lahinguvalmis

Erki Spordi Type-R

Viper GTS

Lõuna paiku tiriti suurem osa meeskonnast sõitjate koosolekule, mis erinevalt aastate vältel Eesti Meistrivõistlustel toimunutest meenutas the real thingi. Terve suur telk täitus terve portsu eri tiimide tegelastega ja koosolek sai alata. Lavale astusid võistluste peakorraldaja, peakohtunik ja tehnilise komisjoni esimees.

Kontakt! racingu meeskond on asjalik nagu alati

Kohtunike plejaad

Peale koosolekut võtsime sõitjate ja tiimipealikuga suuna võistlusrajale, et sellega süviti tutvust teha. Ükski muhk ega lohk ei jäänud tähelepanuta ja mahamärgitud ideaaltrajektoorid saavad homsel treeningpäeval tõsise testi.

Õhtusöögi järel seadsime osa kambaga sammud Palanga lainemurdja poole, et mitte piirata enda kultuuripilti vaid maanteeviaduktil toimuvaga. Vaade oli tõsiselt hingemattev ja tuleb tunnistada, et võistlusvälisel ajal on Palanga näol tegu vägagi atraktiivse suvituskuurortiga.