Veidi vähem kui kuu on möödas ja Petrolheadsi pundil oli taas asja Smokehuntersi garaaži. Vahepeal oli auto käinud Tartumaal Kavilda Tehnikaspordiklubis, mis paljudele driftisõpradelegi juba tuttavaks kohaks saanud. Seal tehti veel juba varem valmistatud puurile lisaks teisigi metallitöid ja istutati peale hulk BMW tehnikat.

Ilmselt võib oluliseimateks töödeks, mis tehtud, pidada vast ainulaadset lahendust – BMW V8 Ford Mustangi aiste vahel. Lisaks märkab tähelepanelik lugeja ka suurt rattanurka ja veermikus paiknevaid siniseid tükke.

Kasutusel on endiselt juba läbi proovitud ja toimiv lahendus ehk M60B40, maakeeli BMW neljane V8.

Varasemal autol võeti Holset HX40 turbo abil sellest välja u 550hj, sellised on ka nüüdsed plaanid.

Mustangile Wisefabi paigaldamiseks tuli pöörduda juba tuttavamate lahenduste poole. Nimelt suudeti BMW E36 esisild sobivaks teha.

Kuna amordikannu ülemine ots on sisuliselt nullist uus tehtud, ei kasutatud Wisefabi vaid BC enda reguleeritavat tugilaagrit, mis E36 komplektiga kaasas.

Mootorikäppade jaoks tuli lansekale teha uued kohad.

Kuid te vaadake vaid, kui hästi istub. Nagu valatud.

Kavilda mehed paigaldasid ka roolikardaani, lisades veidike ka enda fabritseeritud tükke.

Ka kõik augud sai täidetud nii, nagu kohane.

Kere tugevdamisega on vaeva nähtud, et ka raja ääres paiknevad takistused või konkurendid liigselt häda ei teeks.


Mägieestlaste maadel ollakse tuntud iseloodud lahenduste poolest.

Auto on veel üsnagi poolik, kuid Kaspre (Fibre Wolf) vihub kõvasti tööd teha, et väga räsitudki välimus saaks asendatud korralike plastdetailidega.

Tagasillas on kasutusel Mustangile mõeldud BC coilid. BC tarnijatel olnud üsna üllatunud näod, kui Eestist telliti komplekt, milles E36 esimene ots ja Fordi tagumine. Lisaks muidugi “transiti” silla reguleerimise jaoks uniballidel vardad Kavilda meeste poolt.

Seniks kuni uus tagapaneel ehitatud, peab stange hoidmiseks vahendeid leiutama Tomz.

Nagu päris!

Mida puritaanid selle peale ütleks?

Tööd on veel palju ees ja Petrolheads.EE püüab ka kõike toimuvat kajastada. Loodame, et järgmise kolme kuu jooksul saavad kõik pisiasjad lahendatud ja auto rajal testitud. Seniks aga jaksu!

PS. Loe ka eelmist lugu Etsi Mustangist – Avalik saladus