Kas on olemas asja, mis sobib kõigeks? Tihtilugu on vastus negatiivne, kuid õnneks leidub ka erandeid.

Alates esimesest Golfi R-mudelist olen ma totaalselt müüdud olnud sellele lisatähele. Mäletan ülimalt selgelt esimesi meetreid neljanda põlvkonna R32-e roolitaga. Tänu headele inimestele õnnestus mul toona selle suurepärase sportautoga sõita Riias, Biekerniki ringraja auto- ja motorajast koosnenud üle kuue kilomeetrisel ülipõneval rajal. Järgmine päev istusin nukra näoga mobile.de portaalis ja tõdesin, et olen liialt vaene.

Nüüdseks on jõutud juba seitsmenda põlvkonnani ja areng on tõesti olnud suur. Vabalthingav VR6 tüüpi mootor on juba teist põlve rida-4, mida kostitatud turboga. Õnneks on säilinud nelikvedu, sest esiratastesse sedavõrd palju väänet ja hobuseid saata oleks kuritegu.


Väljast on tavamudeliga vahet üsna raske teha, kui spetsiifikat ei tunne.


Tagaosas reedavad tegelikku sisu toonitud tagatuled ja neli summutiotsa

Sisu on saksalikult tagasihoidlik, ent funktsionaalne ja väga mugav.

Osaliselt alcantara nahaga kaetud sportistmed hoiavad juhti ja kõrvalistujat suurepäraselt paigal ka kõige teravamates oludes.

Lisaks istmetele leiab palju vihjed R-i kohta veel nii seest, kui väljast.

Armatuur sarnaneb täielikult tava-golfile, lisatud on peeneid nüansse, mis eristavad R-i üsna tagasihoidlikult.

Tavapäraselt punast värvi nooled on asendatud sinistega ja lisatud on kamaluga R-i märgiseid.

Juhiabisid on lisatud hulgem ja lisavõimalusena saab valida endale sobiva sõidu-setingu, mis muudavad tuntavalt auto iseloomu ja juhtseadmetele allumist.

Proovisõiduks oli ette antud DSG kastiga isend, kuigi võimalik on seda imelooma tellida ka manuaalina.

Seekord ei piirdunud me ainult fotodega, vaid valmistasime ka väikse videoklipi, kus pööran suuremat tähelepanu sõitmisele. Head vaatamist!