Viimased kaks kuud on möödunud linnutiivul. Kahju ainult, et need linnud nii kiired on. Ükskõik, kas tegemist on projektiga, võistlusega või mingi muu kindlat stardiaega omava tegevusega, natuke jääb alati puudu. Seekord ei olnud taas erand. Kuidas ma ka ei pingutanud oma tehtavate tööde nimekirjade ja nende realisatsiooniga, siis härra Murphy´l oli taas õigus: Iga lahendus sünnitab uusi probleeme. Aga asjadest järjekorras!
Hommikul tegin esimese asjana kiire külaskäigu Navirec´i, kus mind oli ootamas autole jälgimisseade. Kuna meil tuli suurepärane idee oma tripi marsruuti ka kajastada, ei olnud koostööpartneri valimisel mingit kahtlust. Meile ju teadupärast sobib ainult parim ning Navirec oma vingelt avarate ruumidega Pärnu mnt Äripäeva majas just seda on. Kui seade käes, tormasin tööle, et töödega alustada. 25minutit hiljem andis meie masina värske positsioneerimissüsteem oma jälgimiskeskkonnas esimesed signaalid ning 5 minuti pärast noomis Haapsalus olnud Tarmo mind juba kiiruseületamise eest Kadaka teel, kui ta mu testisõitu reaalajas jälginud oli. Sick!
Järgmiseks aga asusime natuke keerulisema probleemi kallale. Nimelt kui auto peale paaripäevast seisakut mädamuna haisu salongi lõi ning tühikäik pea et kadus, tekkis küll hetkeks tunne, et kurat, kaua võib. Kiire googeldamine ja diagnostikakaabliga ühendumine viitas ummistunud katalüsaatorile. Mis seal ikka, tänasel päeval ei maksa need vidinad enam suurt midagi ja õnneks leidsin ka vaba augu, mil töid teostada. Huh, vedas et siin olles probleemile jälile sain!
Kui juba masin ülesse tõsta, on alati huvitav otsida auto alt lisaprobleeme. Kui esisillatala on maast 5cm, siis neid üldjuhul meie oludes ka leiab. Seekord proovisin hoida ühte silma kinni, et ma silmaks neid mõnevõrra vähem. Ärge arvake, et tegu on mingi rondiga, mulle lihtsalt ei meeldi tolmused või mustad asjad- isegi auto all mitte. Samas sai kinnitust taas Brombergi autoparanduse seadus: Kui tühine ka viga ei oleks, lõpuks olete te paratamatult koos määrde- ja mootoriõliga. Minuga juhtub see alati, sest ma ajan oma küüned igale vidinale taha. Täna siis täpsemalt coiloveri regulltaldrikutele. Nimelt tegin ma kiire kalkulatsiooni, et tavalisest rohkem massi tuleb autole ja kuna Poola teede seisukord suurem asi pole, on parem karta kui kahetseda. Ühesõnaga, kergitasin autot nii sendi võrra. Tihtipeale that makes all the difference!
Päeval oli Serx läbi käinud Argo juurest Sideeffectist ja toimetas minuni Beetle Caractere küljekarbid. Need on saanud carbon-vinüüliga uue katte ning nägid välja kui miljon taala. Loomulikult jõudsin nende installatsioonini alles kell 20.00 ning kas kiiruga ettevõetud töö ennast ka õigustas, selgub hommikul kui liim PEAKS olema kuivanud. Fingers crossed!
Serxil on muidki tegemisi olnud, päevakava oli meeletult tihe, kuid kõik vajalikud tööd ja ettevalmistused, sealhulgas reisikindlustuse tegemine, said tehtud, kaasavõetav tehnika linnapealt korjatud. Alles kell 23 õhtul jõudis ta aga ühelt Eestis ainulaadse Jaapani päritolu auto pildistamiselt, mille tulemusi ehk saab samuti siit blogist näha.
Õhtul tegi külaskäigu minu juurde ka Siim-Kristjan, kellest on saanud hea partner seoses klepsude ja reklaammaterjalidega. Loomulikult ei tule kahjuks ka mehe kirg kiirete ja eriliste autode vastu, tema Nissanist saate loodetavasti siitsamast peagi lugeda! Täna tõi ta ära hunniku klepse, mis siis leidsid oma koha ka auto peal. Nice!
Teoreetiliselt on nüüd pill valmis ning 31.mai kell 12.00 peaks tripp Kadaka teelt ametliku stardipaugu saama. Seda saate te kõik aga jälgida juba Navireci keskkonnast.
Logige siit sisse ning kasutaja/parool on loomulikult: petrolheads
Head reisi meile!