Kui nüüd põneva ja vallatu abielunaise juurest trügida tagasi Esseni MotorShow ülerahvastatud hallidesse, leiame kandikult seekord selliseid pille, millega sõita nobedasti kuulsatel saksa kiirteedel või näiteks mitte vähem tuntud Nürburgringil. Pealegi tundus, et see piir ringrajale sobilike ja kiireks bahnisõiduks suunitletud autode vahel on seal riigis ikka õhkõrn. On ju näiteks turvapuurid lubatud. Mootorist väljapääsu otsivatele ponidele panustamine on meeletu. Piduriuuendused suuremate ja võimsamate vastu on igapäevased. Ja nii edasi. Aga eks visake ise silm peale.
Roheline lainetav joon annab mõista rohelise põrgu kogemusest. Kuulsamad lõigud on märgitud nimeliselt.
Kolm tähte SKN tähendavad 20aastast tuuningukogemust. Firma on oma küüneviha sisse ajanud enamikule seal riigis kasutatavatele politsei salaoperatsioonimasinatele, millel kiirust vaja.
MTM pole mitte vähemkuulsad kolm tähte. Kõik vähegi VAG kontserniga seotud automargid on nende leivaks laual.
646hj ja 773Nm väänet. Seda siis 5.seeria baierlase 4.4L biturbo mootorist. Lisaks veel mitmed MHR´i carbondetailid ja 3-osalised 21″ veljed.
1.seeria pesamuna viib edasi 467hj ja 606Nm väänet, lausa kiiruseni 310kmh.
Toyota Motorsport Gmbh (TMG) oli toonud esmaesitlusele oma Lexus LS460´l põhineva prototüübi. 5.0L V8 mootor toodab 641hj ja on lubatud, et piisava huvi korral läheb auto tootmisesse.
Mercedes-Benz CLS 63 AMG viib teid 518hj abil Saksa kiirteel edasi nobedasti.
Porsche 911 964 Carrera RS Clubsport oli standardmudelist 175kg kergem, 10hj võimsam ja evis kangemat vedrustust. Toodeti neid ainult 250tk!
JB CarDesign on väga uhke tuuningufirma Saksas, kus müüakse-taastatakse erilisi masinaid. See 996 GTR on hetkel pakkuda soodushinnaga €126 000.-
Audide S(port) ja R(enn)S(sport) mudeleid on lihtne modifitseerida. Suurepärased eeldused on loodud juba tehases.
Porsche 911RS VM56 baseerub Porsche 911 GT3RS 997 mudelil.
Porsche 997 GT2 RS on originaaliski oma 620hj´ga kiire. See tänavalegaalne isend on saanud topelt-turbotega ülelaetult jõulisa lausa 400 poni jagu. Väänetki 1050 njuutonit ja selle abil on kiirus 389 saavutatav. 0-300kmh kiirendus 15.8 sekundit. Hind? €350 tuhat.
Nissan GT-R väga palju messil näha polnud, mõni eksemplar siiski.
Prior-Design´i widebody C-klassi kupee nägi väga ülbe välja.
Sama firma 3-seeria BMW.
Ja ei jää tulemata kolmaski, sedakord Audi R8.
Nissani oli saanud omapärase värvilahenduse.
Võib arvata, et kiiretel teedel on vaja kiiret operatiivauto. Brabuse logo iluvõrel viitab lisatud jõule.
speedART´i SP91-R, mis põhines 911 Carrera S mudelil, oli saanud firma keresarja, sepisveljed, kahetoonilise alcantara sisu ja palju muud. Messi soodushind oli €139 900.-
Sama firma 981 Boxter S´l põhinev SP81-R oli samuti saanud optilist tuuningut. Hinnalipik messil €99 900.-
Kahetooniline sisu oli minuarvates üks messi kenamaid.
21″ LSC sepisveljed.
Mitte lihtsalt Mini, vaid Mini John Cooper Works GP. 1.6L turbokas, mis toodab 211 hj, rebib sajani 6.2 sekundiga. Ja seda esivedusena.
Sellised nad siis seekord said. Valikut oli taas raske teha, sest masinaid lihtsalt oli liiga palju ja me klõpsisime neid ülesse ka liiga palju :) Paar kategooriat on veel jäänud ja on meil suures osas Esseni MotorShowle kiire ring peale tehtud.