Pühapäev. Päike paistab. Teeks midagi. Paneme ilusad riided selga ja läheme kirikusse…
Oot, ei-ei…
Lähme driftitrenni vaatama parem. Kohale jõudes oli ametlik alguse aeg juba möödas ja toimus täpselt see, mis toimuma pidi – mitte midagi. Okei, tegelt tehti autodele tehnilist.


Hommikul esimesed sõidud möödusid rahval erinevalt, kes tuletas sõiduvõtteid meelde, kes õppis esimesi driftiliigutusi.





Meeldiv oli näha, et enamust nägime esimest korda, täiesti võõrad näod-autod, oli nii ilusaid, kui mitte-nii-ilusaid.


Mõni veermik on tunda saanud kohalike inseneride käppa, mõni on jäänud truuks autotootja lahendustele.



Kohtunikud jagasid rõõmuga õpetussõnu ja päeva lõpuks liikusid enamus autosid juhtide soovitud trajektoore pidi, eks harjutamist on vaja kõigile veel kõvasti, aga materjali tundub uute sõitjate näol olevat.




Stanged jäetakse võistlusteks…

Akende puhastamine käib valgetes kinnastes

Stangede lappimiseks kasutatakse igasugu kättejuhtuvaid vahendeid ja materjale

Kokkuhoid on kaaluvõit, salong aetakse nii minimalistlikuks kui võimalik

Peep annab juhiseid veermiku paremaks seadistamiseks

Marko õpib ametit?

Lähiriikides pole kuskil vist E39-t rajal, ka kaugemal pole see just esimene valik driftiautoks, aga sõidab küll

Eesti driftis kõige klassikalisem toorik

Ma pildistan kuidas sa filmid filmimist

Kuidas möödub trennipäev Team Ghost-i liikmena, sellest kirjutab Siim hiljem detailselt.
>>Siit leiab veel pilte!<<