Mitte miski ei reeda, et me oleme loetud arvu kilomeetrite kaugusel mootorispordi mekast. Silmapiiri ulatuses on põllud, kitsad teed, mõned üksikud autod. Ei midagi silmatorkavat. Isegi juhuslik teeviit “Nürburgring” ei õhka endast võidusõitu, kiirust, adrenaliini. Kuniks…

Tahaks hirmsasti hüpata üle raja äärde jõudmisest, esimestest aju fikseeritud visuaalsetest kaadritest, akrediteeringukeskusest, erinevatest mootorispordiga tihedalt seotud firmade esindustest ja tont teab, veel millest. Oot, ma just tegingi seda!

Aga ainult ühel põhjusel! Saate aru, ma seisan Nürburgringi GP rajal, pitlane´i ääres! Sealsamas, kus näiteks F1 ajal istub Chris Horner ja vaatab punaste pullide kulgemist. Nüüd seisan siin mina, uksi avav MEDIA kaart kaelas ja naudin. Mõistate, see melu, see fiiling ja see silmade-kõrvade-ninaga ahmitav mootorisport on mu vallutanud. Seda kõike on palju. Nii põrgulikult palju. Ja me oleme alles vabatreeningu faasis. Kuid praegu pole aega sellele mõelda, pillid vihisevad mu oma nina alt läbi, võiks neid vabalt katsuda!




Eesti tiim #190 ehk Erki, Peep ja Roul. Asuda peasirgel Black Falconi boksi kõrval kohe teisena, tundus ebareaalne.

MB SLS teeb täiesti teiselt planeedilt häält.



Ütlen kohe ära, et SEDA pole võimalik edasi anda. Mitte nii, nagu sooviks või tahaks. Või õiglane oleks. Anname seega võimaluse Serxi piltidele. Need on tõesti head. Ja unes ma tänan kedagi kõrgemat, et ma saan selle keskel viibida veel tervelt 3 päeva.

Peep Pihotalo teeb sõidujärjekorras otsa lahti. Vabatreeningutel pulss veel ülesse ei läinud aga esimene kvalifikatsioon ja seal saavutatud oma klassi kolmas koht rõõmustasid meelt kindlasti.

BMW E92 ja klassiks V4. Kusjuures punaste esitiibade tõttu olid autod rajal kergesti tuvastatavad!

Tankimisel on omad karmid turvanõuded. Kohati oli tunne nagu Star Wars filmis.

Minek. Audi R8 on üks seksikamaid rajamasinaid – madal ja lai ning väga väga kiire.


Dodge Viper jäi juba esimesel ringil stardisirge lõppu.


Teagi, miks teisena sõitev Erki peast kinni hoiab. Roulile teeb asi igatahes nalja.

Edev BMW Z4 GT3 oli esimese kvallisõidu 15.

Erinevad pillid, erinevad kiirused.



Rajal liiklust jagus. Uskumatu oli vaadata, kui erinevad need kiirused on!



Lexus LFA oli SP8 klassi nobedaim esimesel päeval.


Peep on rajal ja käimas esimene kvalifikatsiooniring.







Ferrari F458 Italia oli kiireimas, SP9 GT3 klassis, viimane.

See Opel Manta Kissling Motorspordi jooksutatuna aga omas klassis nobedaim.


See pole lihtsalt Lexus LFA, vaid Code-X. Ainueksemplar, 5.3liitrine ja ehitatud just selle raja jaoks.


Päeva lõpetame pildiga eestlaste masinast, et homme taas jätkata.

Plaanis on lisaks 24h sõidus osalevatele masinatele ka kõrvalsarjad nagu klassikud ja endised DTM sarja pillid. Lisaks teeme ringi peale Nürburgringi rajakompleksile. Aga nüüd teenitud puhkusele!