Kui Audi täna, reedel, oma väljapaneku kõigile huvilistele avas, olime esimeste hulgas sissepääsu ootamas. Nimelt paelus meie tähelepanu, lisaks tavapärastele mudelitele, üks eriline kompott.
See show-mudel oli valminud just esitletavaks sellel üritusel – Wörthersee Tour 2011´l!
Audi A1 clubsport quattro on tõeliselt agressiivsete joontega kaunitar! Kõik audifännid tunnevad unepealt ära Ur-quattro laia tiivajoone, iga endast lugupidav friik teab reas viiese helistikku. Kõik see on aga tõstetud siia tänavalegaalsesse rajamasinasse, mis annab kokku arvestatava paketi kiirusekummardajatele.
2.5 liitrine, ülelaetud rida viis mootor, mis kasutusel ka TT RS ja RS3 mudelitel, on forsseeritud 503hj´ni ja 660Nm´ni. See aitab seda 1390kg kaaluvat quattrot (!!!) piitsutada nullist sajani 3,7 sekundiga ja kahesajani 10.9 sekundit. Olgu võrdlusena märgitud, et samaga suudab vastata näiteks Mercedes Benz SLR McLaren. Kogu seda paketti aitavad teel hoida massiivsed 19″ veljed, kuhu on peale venitatud 255/30 Pirelli P-Zero rehvid.
Kui uurisime Audi AG disainiosakonna esindajalt, Hr. Jürgen Löfflerilt, et mis autoga siis õigupoolest tegemist on, saime teada, et tegu on paraja kompotiga ajaloost.
Legendaarne rida viis ja tiivalaiendid said juba mainitud, kuid viiteid minevikule leiab ka A4 DTM summutiotsa paiknemises vasaku tagaratta ees, IMSA stiilis velgedes. Loomulikult ei pääse sellise modernse masina ehitamisel ainult kuulsusrikkast võidusõiduajaloost ideede ammutamisega, vaid kasutusel on ka palju kõrgtehnoloogilist kraami- suures koguses karbonfiibrit, R8 GT istmed ja peeglid, tagadiffuusor. Huvitava lahendusena on tagaistme asemel hoopis kiivrite hoiupaik ja pagasiruumi põrandasse ehitatud võistluskombe karbonist laegas. Loomulikult puudub masinas igasugune infotainment süsteem, MMI ja kõlarid. Kõik ikka selleks, et hoida kaal all ja sõita kiiresti!