Selle huvitava täheühendi taha peitub Eesti suurima autoklubi uut võistlusformaati kandma hakkav ning loodetavasti meeldivaks traditsiooniks saav üritus, kus on kombineeritud kiiresti sõitmine nii otse kui kurvilisel rajal. Ehk siis lühidalt öeldes on võetud 2000 a. alustatud OMC lõppkiirusvõistlus ning sellele külge poogitud autoslaalom, mis mujal maailmas tuntud kui autocrossing. Ja seda ikka ja ainult selleks, et osalejal võimalikult huvitav oleks. Kuna antud formaat on kavas esimest korda, siis võib tinglikult nimetada seda katsetamiseks. On ju suurem osa miilisõidul osalevatest autodest täiesti legaalsed tänavapillid ning seega igati võimelised põiklema ka koonuste vahel. Arusaadav, et high-end otsesõidu performance masinate ehitussuunitlus kurvilist rada ei soosi aga õnneks on mitmeid erandeid. Seetõttu saab eriti huvitav olema vaadata, kuidas hobujõumonstrumid ka mujal kui sirgel trassil taltsutatavad on. Vähemalt esialgu osalejatenimekirja uurides torkab silma kohe paar kombineeritud sõidu favoriiti. Näiteks Kulno Kägu on ennast oma Mitsubishi Evoga näidanud väga heast küljest nii otse- kui kurvisõidus. Talle peaks teoreetiliselt parajaks pähkliks tulema Virgo Rikk oma kõvasti modifitseeritud Evo´l. Kindlasti on kiiruse- ja kurvisuutlikud ka kõik Porsched, MR2´d ja Pavelsoni juhitav Focus RS. Seega on uudne võistlusformaat küllaga põnevust pakkuv.
Kui lasta silmadel üle joosta miilisõidust osalejatel, siis loomulikult on minuarvates kõige huvitavam Marje Salumetsa Audi kupee leidmine võistlejate hulgast. Nimelt see hulljulge naisterahvas pigistas oma Audist mõni aeg tagasi dünopingis välja rahulikud 530kW ja 840Nm rattast (rõõmugaasiga). Sellised numbrid õige kasti otsas on suht garanteeritult 300+ kmh… Naisterahvalt… Oeh.
Hetkel pole veel registeerunud ühtegi viimase viie aasta kiireimat masinat aga registeerimiseprotsess pole veel lõppenud ning vaevalt, et varasemate aastate võitjad seegi aasta julgevad eemale jääda. Refreshime huviga võistluste kodulehel olevat reganute tabelit!