Tegelikult on lood sedasi, et seekord olime me Sergeiga rohkem nagu suvitajad. Mõned pildid sai siiski tehtud.
Aleksandr Ljahhil on terve ämber kompressiooni, tahad ka?
Maksim Zolotarjov käib sellise kõrvitsaga igapäevaselt poes.
“Nu znajes, tegelt ka käin poes selle autoga.”
Kaspars Veisbergsi jaoks on iga detail oluline, ka suunatule täpne paigaldus.
Kõik muidugi detailidele ja esteetilisele naudingule nii suurt tähelepanu ei pööra.
Härra Valge uurib, ega Mart Pere tema rõhku leidnud pole, esimeses sõidus olla ära kadunud kuhugi.
Sõidad esimeses sõidus 303, vaja suurema kiirusindeksiga rehve? Või pidurdusvarju? Pole probleemi, Janis ja Mati aitavad juppidega, Neno kruvib jupid külge. Ja nii sai Erik Olesk veel korra 303 sõita.
Ja neile see meeldib.
4 ratta burnout? Pole probleemi! Arne Valge näitab, kuidas asi käib.
2 rattaga? Ka saab! Stiilinäide Ago Kravetsi esituses.
Uus GT-R? Võiks ju kiire olla? Miilisõidul piisab siiski napilt 9. tulemuse jaoks sellest.
Hetkel veel 0, miili pärast juba oli seal üle 300.
Miilisõit on lihtne, ka muusikat mängiti lihtsalt, vinüülilt.
Ligi 20 aastat vanade perevagunitega painutada 300km/h kanti ei tundu kõige arukam tegu just.
Triikraud ratastel, 241km/h.
Kaadri paremal servas peegeldub udune emotsioon :)
6 aastat AC Mile nimelist üritust, miks mitte autasustada oma klassis 6. koha saanuid?
Marina Semjonova, kiireim naine seekord, autol Audi RS6. Tulemuseks 238km/h. Kas sinu naine on nii kiiresti sõitnud?
Priit Pillerpau kiireima diiselauto juht, autoks Audi A8. Tulemuseks 231km/h. Emotsiooni järgi tundus, et see väiksem sell oli sangas.
A klassi esikolmik: I Kaspars Veisbergs Lätist, Honda CRX, 241km/h, II Aleksandr Priidemann, Honda Civic, 239km/h, III Aleksei Truuveer, Nissan 100NX, 202km/h.
Tõstke nüüd käed need, kes julgevad ratastel triikrauaga üle 200km/h sõita? Vabatahtlikult kusjuures. Need 3 meest julgevad!
B klassi esikolmik: I Kaido Reisser, Audi S4, 287km/h, II Tarmo Sild (puudub pildilt), Porsche 911 GT3 RS, 273km/h, III Aivar Tsõbin, Nissan Primera, 258km/h.
Ka selles klassis jõudsid autasustamise ära oodata tõelised kaskadöörid. Nissan Primeraga 258km/h? No ei ole normaalne ju. Kusjuures, OMC-l sõitis sama autoga veel 8km/h kiiremini. Seega – krooniline.
C klassi ja ka absoluutarvestuses esikolmik: I Maksim Zolotarjov, Toyota Supra, 326km/h, II Erik Olesk, Audi S6, 303km/h, III Tarmo Ivanov, Toyota Supra, 294km/h.
Tõsised sportautod, esimese mehe autol on turbo suurem, kui enamuse lugejate autode veljed, teine mees sõidab puhtaks roogitud perevaguniga, kolmanda mehe auto ei paistnud mitte millegagi silma – lihtne ja viisakas jaapani sportauto.
Ja see õnnelik sell saab tänu pealtvaatajate vahel toimunud loteriile Copterline koperdajaga Soome minna. Palju õnne!
Ja selle üritusega on siis Eesti pinnal esmakordselt ametlikult fikseeritud miilisõidul tulemus üle 200 miili tunnis. Maksimi tulemus ümber arvutatuna annab 202,6 mph.
>>>Üks valik pilte on siin!<<<