Kuna tulevase hooaja kalender sai põhimõtteliselt lukku, on paras aeg heita pilk eeldatavalt nendele mehepoegadele, kes uuel aastal PRO klassis lammutama hakkavad. Olgu kohe öeldud, et ega roolikeerajate nimekirjas suuri muudatusi varasemaga pole aga oluliselt põnevam protsess on olnud tehnika vallas. Lisaks on toimunud suuremat sorti tiimistumine!


Sedasi see kõik 2011 lõppes.

Ajaga tuleb kaasas käia ja kui see spordiala on iga aastaga meie riigis tuure juurde keeranud, pole osalejatelgi pääsu käsikäes ala ja tehnikaga areneda.

Aga noh, mõni on kohe eriti tõsiselt asja käsile võtnud. Loomulikult räägin ma hetkel Henri Puhmasest, kelle “päästeinglist” Markel Voit koostöös Wisefabi poistega enda hõlma alla võttis ja mehele täiesti uues lahingurelva ehitas. Või õigemini alles ehitab, sest mürtsu pole pill veel teinud aga kes foorumite ja sotsiaalvõrgustikuga sinapeal, teab, millest jutt (ei hakka detailidesse laskuma).

See masin peaks eeldatavasti kandma soosiku rasket koormat nii siin, seal kui mujal ilmapeal. Minujaoks aga palju huvitavam küsimärk on selle monstrumi juht ehk siis Puhmas. Nimelt on mees ju täiesti uues olukorras… Unetud ööd ja ulmepikad garaazitunnid Audi putitamisel on asendunud casual käikudega pealinna, kus siis proovitakse nats tooli ja sätitakse sõiduasendit (no vast ehk midagi veel).

Me kõik teame, et Puhmi päris korras poiss pole aga seis on ikkagi täiesti peapeale pööratud varasemaga. Kuidas Henri tõrksa taltsutamisega toime tuleb, näitab ainult aeg ja see väheneb kõigi driftisõprade rõõmuks hirmsa kiirusega.

Teisena võtaks ette pillid ühte Smokehunters´i kappi pannud tänased Eesti kaks parimat driftijat- Ets ja Tomz. See nimepaar on juba kirjapildis nii kokku kasvanud, et kui neid miski peaks tulevikus lahutama, on segadust küllaga. Ets ja Tomz. Tegelikult peaks see aasta ütlema Tomz ja Ets aga that´s not just right

Fakt on, et poisid pole oma talvel kogutud pappi Egiptuse reisile ära kulutanud, vaid suunanud selle peamiselt kapoti alla.
Ets pani mootorile raskuseks külge Holseti HX40 vile, Andre Raua tehtud kollektorid ja tänasel driftimaastikul täiesti vältimatu Wisefab esisilla. Seega peaks olema JÕUDU, NURKA ja seega ka TOMU. Ootame põnevusega!

Tomzil aga sai mäletatavasti vanast mootorist siiber ja sõber Riff andis häälekalt viimasel mootori elutsüklil Riias teada, et tema seda jama enam ei remondi. Seega suunati pilgud erinevatele alternatiividele, et kuulus ja punane vana bee-emm-vee väärika südame saaks. Sõelale jäi au ja respekti kogunud Supra pealt tuttav 2JZ turbokas, millest plaanitakse välja võtta turvalised about 600 hobust. Andre tegi peale lõunapausi ja enne viiest teed kolle nagu tavaliselt. Kes tahab ehituspilte uurida, siis vutt vutt driftime.ee foorumisse või feissbuuki lehele.

Kolmandaks võtaks ette oma tiimi poisi ehk Craci. Auto on… eee… kuskil Saku metsade vahel garaazis.

Pole peale talve algust teist näinudki. Aga noh, mis see siis ära ei ole. Hakkajad poisid nagu meil Team Ghostis on.
Räägin parem, mis riiulis ootamas on:
“Rõvedalt nurka” ehk Wisefab
LS-mootori garantiimürsk ehk accusump
Uus 044 kütusepump ja trass
Rool
Igasugust suuremat ja väiksemat pudi-padi

Värsket pildimaterjali leiab peagi tiimi Facebooki lehelt, kus hetkel saab kursis hoida end tiimi teise auto ehitusega.

Ehk siis algne plaan mootorist rohkem jõudu rebida lükkus aastake edasi. Mõtlesime, et vähemalt Maarjamaal sellest veel piisab. Soomes nühime vajadusel näiteks Pro-Streeti :)
Aga et asi liiga igav ei oleks, siis ühte ma julgen lubada. Driftisõpradel ja Team Ghost fännidel KANNATAB kohale tulla igale üritusele olenemata ilmast ja kurat-teab-millest, sest… ah ma ei hakka lobisema, ühesõnaga tulge kohale ja saate meie tegemistest osa.

Neljandaks räägiks meestest, kelle tegemistega ma väga kursis pole aga midagi natuke kuulnud.
Näiteks Karl-Sander Lebbin, eelmise aasta Street´i mees, tuleb PRO´sse, mis on igati loogiline. Autot väga näppinud ei ole aga vist olid pihustid ja proge-aju, mis uuendatud said. Kindlasti huvitav näha, kuidas Lebbinil läheb.

Noor tulevikulootus Harold Valdma, kes sellest aastast VAK tiimi nime all rajale tuleb, on samuti autot putitanud. Minu andmetel viimast aastat algse, SR20DET mootoriga, millele küll poogiti külge parem kolle ja suurem turbo. Pill saab ka uue välimuse, mida on üpriski kiivalt saladuses hoitud. Vinge!

Rait Lember on samuti muutmas on aparaati paremaks aga mehe vähene vaba aeg kulub kas enda või teiste (väidetavalt Puhmase E46?) ehitamisele, seega ülemaailmsesse võrku pole liialt pildimaterjali tegemistest sattunud.

Üks huvitavamaid infokilde on aga liikunud sellise mehe kohta nagu seda on Urmo Täheste. Nimelt olla mehel siiapoole loksumas konteiner, kus sees pesitseb ehe rästiku mootor. Lausa selle viimase pealt. Oh well, V10 ja 8.4 liitrit mahtu. 600hj võtme keeramisest. Kuhu see peale läheb ja millal sõitma hakkab, on minule veel teadmata aga kindlasti mõni me lugejatest teab mõndagi, seega võite vabalt kommentaarides teada anda!

Teiste PRO klassi meestest ma kahjuks suurt ei tea, seega kohvipaksult pakkuma ei hakka. Igatahes kalender on lukus ja küll me siis peagi näeme.

Ps. Street klass on samuti tundmatu looma nahk hetkel, seega sulest imema ei hakka.
Ps2. Osad fotod otse foorumist või näolehelt, autoritele virtuaalsed õlled!
Ps3. Harold Valdma andis teada, et ta Eestis sõidab siiski Street-klassis.