Panen siia (projekti)pildid endapoolsete kommentaaridega uue hooaja põnevamatest masinatest. Järjekord suvaline :)


Uus masin, V8 mootor, parempoolne rool. Võiks öelda, et uut hooaega alustab Crac puhtalt lehelt. Lisaks on autoehitus vähemalt ühe etapi võrra hiljaks jäänud. Samas on ilmselgelt tegemist pikema perspektiiviga projektiga, mis vähemalt paberil ennast ära tasub. Kuna masinal on driftiks elutähtsates sõlmedes kasutusel väga kvaliteetsed pulgad, pole mehel ebaeduks vabandusi. Samas vaadates Craci varasemat isiklikku arengut, ei teki küsimustki! Võidab see hooaeg vähemalt ühe etapi Eestis.

Taavi “Tomz” Toomara BMW 2002.


Uueks hooajaks on masin läbinud totaalse uuenduskuuri- nii sisult kui vormilt. Algselt legendaarse BMW entusiasti Eero Pesuri poolt ehitatud masinasüda vahetus Indrek Ando kiirendusmasias kasutusel olnud ülelaadimisega M20 mootori vastu, mis hiljuti Soomes dünopingis näitas selliseid numbreid kui 500hj/700NM. Ilmselgelt pole selle mehe ainuke eesmärk Eesti rajad vaid kiired ja suitsurohked Soome driftisarja võitlusareenid. Kuidas eelmisel aastal kindlasti “Rookie of the year” tiitlit väärt olnud mees põhimõtteliselt uue autoga kohaneb, näitab aeg. Mehe potensiaali puuduses ei kahtle küll keegi.

Eduard “Ets” Vahemetsa E28 BMW.


Kaks aastat on see mees olnud hooaja lõpuks parim Eesti driftija. Eelmine aasta tuli üldsarjas vastu võtta üpriski napp teine koht peale Gatis Lapansit. Huviga ootan, kuidas meie riigi ehk üks stabiilsemaid driftijaid uuel hooajal esineb. Auto on saanud suurimad uuendused minu andmetel välimuses ja vedrustuses. Sponsorite lisandumine käesolevaks hooajaks annab ilmselgelt märku ala populariseerumisest, mis annab üha paremaid võimalusi ehitada tasemel võistlusmasin ka teistes riikides osalemiseks. Ootame huviga!

Kristjan “Sallu” Salmre BMW E34.


Või nagu mu 5a. poeg küsis: “kas see on Salli auto”? Sallut teavad vist küll kõik. Minuteada on ta võistelnud arvestataval tasemel Eestis tuuningus, tümpsus, dragis, driftis ja tõe rääkimises. Kui keegi oskab siia midagi lisada, teen seda meeleldi. Uuel hooajal on auto saanud uue välimuse- mattmust “mean machine” on asendunud oluliselt fotoaparaadisõbralikuma valgega. Lisaks on lõpuks olemas masinal ka kerge mootorikate mille nime Sallu alles õpib õigesti ütlema. Kordame koos: KAPOTT! Igatahes kui Sallul välja tuleb, siis ikka korralikult!

Henri “Sõge” Puhmase Audi Coupe R8.


Henri puhul ei teagi, kust otsast alustada. On see nüüd normaalne või ei ole? Fakt on aga see, et kui üritustel korjata kokku kõik fotoaparaadid ja videokaamerad, on sellest sõgedast arvatavasti kõige enam pilte. Õigemini tema autost. Mitte ükski masin ei ole driftisarjas nii radikaalne kui see (okei, Roosipõllu bemm oli ka radikaalne… rooste suhtes). Loomulikult nagu eelmisel aastal palju kõneainet pakkunud tsiklipiduritest vähe olnuks- see aasta võttis mees ja pani Audi V8 mootori peale. Õigemini taha. Kahjuks hetkel tundub, et see on aga tekitanud hulgaliselt probleeme auto käitumisele ning räägitud on isegi mootori tagasitõstmisest oma originaalkohta. Anyway, countdown algas juba eile!

Must hobune. Või valge?


Driftworksi tegelinskitelt hangitud Z3 M-kupee toorik oli küll 2010 oktoobris driftifoorumi Projekti rubriigis sama ootamatu pauk kui Veerpalu dopinguproov. Et mismõttes? See on ju täitsa sick ja kurat teab mida. Aga V8 tõsteti vahele, BC Racingu coilid keerati alla ning järjest igati vingel tasemel jupid leidsid oma tee selle masina külge. Võib vist julgelt öelda, et selle masina esmaetteaste on üks enamoodatud sündmusi antud valdkonnas. Vähemalt mina arvan nii.

PS. kõik arvamused on isiklikud ega pretendeeri absoluutsele tõele.