Gymkhana, WRC, RX, X-Games jne. See kõik peitub selle lühendi taga – Ken “KB43” Block.

Sügisel oli võimalus kohtuda selle mehega mõnusa Hispaania päikese all GymkhanaGRID ürituse raames.
Kasutatud sai võimalust, et piiluda pisut lähemalt nüüdseks “eelmise” kujundusega Ford Fiestat, millega Ken Block rehve hävitab.

Hispaanias oli tal kaasas WRC spec Fiesta, aga niisama igaksjuhuks oli kaasas ka gymkhana mootor. Kui WRC autol oli 1,6 liitrine 300hj mootor, siis kaasas oli meestel kaheliitrine umbes 600-700hj mootor, mis kruviti GymkhanaGRID ürituse tarbes kapotialla.
Noh nii igaks juhuks oli ka teine sett Riegeri vedrustust kaasas ja keegi päris täpselt ei tea, kui palju fifteen52 velgi rehvidega ja lihtsalt rehve…


Kas sina mäletad, kuna pidureid hooldasid?

Brembo pidurid alates ketastest-sadulatest kuni pedalboxini välja

Kui küljepealt vaadata, siis tundub enamvähem Fiesta, kergete lisadega ja suuremate ratastega…

…siis eest ja tagant vaadates on aru saada, et originaalist on alles vaid üksikud detailid.


Totaalne muutumine jätkub salongis, turvalisus ennekõike.

Ja siis kasutusmugavus ja funktsionaalsus.


Mida jälgida? Noh, ega eriti ei jõua nagunii midagi jälgida, sellejaoks on kellade asemel lihtne paneel,
mis näitab mitmes käik kasutusel, piiraja tuld ja siis mõned eredamad lambid tõrgetele tähelepanu juhtimiseks.

Kui rohkem aega, siis rohkema info jaoks on lisapaneel, mis mäletatavasti ühe korra vähemalt maha põles, aga no see pisiasi ju sõitmist sega.
Lisana on see paneel saanud ühe lisanupu, mis peitub punase kaane taga.

Aga muidu on Ken muhe mees, kes jälgib ajakava ja teeb, mida sponsorid ütlevad ja seda, mida nad ei ütle.
Product placement ja intekad on muidugi mehe igapäev, kui autot kuskile tuulutama viiakse.

A mida ta siis Hispaanias tegi peale WRC rallil osalemise? No ikka seda, mille järgi me teda kõige enam teame – hävitas rehve.