Kumb jäi peale – Eesti mees või Soome naine?

See on lugu sellest, kuidas Eesti mehed Soome naise Raplasse kutsusid. Ei, mitte sauna. Kuigi 10. septembri ilma võis hellitavalt “saunaks” kutsuda, oli tegu ka seekord pelgalt driftivõistlusega. Eriliseks tegi asja aga see, et võistluse tipphetkeks kujunes PRO ja PRO-AM klassi vastasseis laupäeva õhtupoolikul. Selles loos ei keskendu ma tulemustele vaid toon välja selle, mis välja paistab – SHOW, SHOW ja veelkord SHOW.

Jah, Soomest oli kohale üks ilus naine ilusa autoga. Seda, et Krisse Aalto drifti armastab, teab isegi ta summutiots.

Lubasin rääkida SHOWst. Üheks showelemendiks driftil on kindlasti vinged autod. Mis see BMW ikka olla saab, mõtlete? No Birger Kiirendi “must ratsu” hakkab igal võistlusel silma.

Seda autot mäletame eelmisest korra “ühe-käe-eestlase” etteastest. Juuresoleval pildil roolis Kristjan “Eesti Drifti isa Sallu” Salmre.

Osta audi, drifti ja naudi. Vähemalt nii arvab Karel Piiroja. Mulle meeldib, et ta nii arvab – üks Audi nende Bumerite vahel lisab pildile ainult (halli) värvi.

Kas ma rääkisin värvist? Vabandan, Randar Kajo, sinu masin on kaamerasilmale ja publikule meeldivalt värviline. Hoog on sees, kas näed sa!?

Tandem – kaks inimest või asja mis töötavad koos või on üksteisega seotud. Nii defineerib internet sõna “tandem”: Tundub, et vist peab paika.


Keegi moeasjatundjatest rääkis mulle kunagi, et mehe lips peab olema sama värvi mis naise kleit. Driftis on tekkimas uus reegel – tagasõitja velg peab olema sama värvi mis eessõitja auto.

Viimane puhkehetk enne superfinaale. Boksialas oli näha nii mootoreid, erinevate keredisainerite kätetööd kui ka patriotismi.



Selle võistluse tegi eriliseks see, et superfinaalideks võis iga PRO-AM sõitja omale PRO klassi vastase valida. Üle platsi kõlas erinevaid põhjendusi, miks üks või teine valik langetati: “Ma võtan tema, sest tal on sõbra auto ja siis on lootust!”

Kevin Pesur sai omale Soome naise. Õigem oleks vist tegelikult öelda, et Soome naine sai omale Kevin Pesuri, sest just niipidi see otsus tegelikult langetati. Kisub põnevaks!

Kuigi üritus sujus väga hästi ning seisakuid oli minimaalselt (aplaus korraldusmeeskonnale) oli siiski aega, et raja ääres jalga puhata, häsh-täägid üle kontrollida ja veidi keelt kasta. Päris tõsiselt kohe – tegu oli selle aasta parima drifti-ilmaga Eestis!

Mida päev edasi, seda lähemale üksteisele roniti. Mida lähemal, seda vägevam!

“Häsh-tääg” surematu. Väidetavalt on tegu Eesti vanima driftiautoga. Üks on kindel, tegu on showelemendiga oma täies hiilguses.

Mäletate, mida ma eestlaste uue driftireelgi kohta rääkisin? Need mehed võtavad seda igaljuhul tõsiselt. (Mällermeestele: “lips-kleit” stoori).

Kuidas see nüüd oligi? Driftis on oluline kiirus…

…nurk…

…sõidujoon…(ma ei osanud siia pilti panna. Seega vaadake Krisse Aaltot, tal on kõik jooned ilusad)

…ja SHOW!

Mõni mees võttis SHOW korraldamise oma hingeasjaks. Võiks arvata, et tegu on hommikuse uduse aasaga Rapla lähistel, aga ei – need on aurustunud rehvid.

Juuresolevalt pildilt on näha, et Eesti ajab endiselt Soomet taga. Ansip ütleks siinkohal: “viime Eesti tandemites viie lähima sentimeetri sisse!”

Oleme jõudnud lõppvaatuseni. Kolmanda koha eest läksid “tantsuplatsile” Jarmo Luht ja Krisse Aalto.

Ning päeva viimase show andsid ning ühtlasi võidu eest võistlesid Randar Kajo ja Jako Pino.

Õhtupäikese käes üks viimane poseerimine…

Ja võibki juba “kingad varna” visata. Randar otsustas oma rehvidest igaljuhul loobuda.

Ma pole veel tüdrukuid maininud. Noh, siin nad nüüd on – jagamise ajaks kenasti kohal.

Enne, kui meestel särada lasti, sai selle võistluse ainus naine, Krisse Aalto, eriauhinna. Aitäh Krisse, et tulid ja meie võistlusele särtsu lisasid!

Ma lubasin tulemustele mitte keskenduda. Võitjad väärivad siiski esiletoomist. Siin nad on, superfinaalide esikolmik. Randar Kajo esikohal ning järgnemas Jako Pino ja Jarmo Luht.

Ei jäta mainimata ka PRO-AM klassi esikolmikut: Andri Raudva esikohal, järgnemas Margus Mangus ja Simon Suvemaa.

Tegu oli võimsa punktiga Eesti driftihooajale. Uute väljakutseteni järgmisel aastal ja kes ilmataadile enda osa arvest maksmata jätab, toob Laitsesse ise avariipumba kohale.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

Saad kasutada järgmisi HTML-i märgendeid ja atribuute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>