Samal ajal, kui driftimehed Tabasalu rajal betooni lõhkumises võistlesid, toimus Audru vallas Auto24ringi ametlik avamine. Lillede, šampuse ja kõnedega.

Pärast seda, kui Pärnu maantee oli hetkega läbitud, avastasime me sõber Frediga end raja peaväravas. Peahoone otsas paistis suur logo, mis tähendas vaid seda, et Andres Hall oli 10-aastase raja nimesponsori lepingu allkirjastanud.


Avamisürituse raames toimus ka 2013. aasta esimene Opentrack, mille üks eestvedajatest, Avo Elme, tutvustas lisaks reeglitele uue raja eripärasid.


Kohal olid ka prominendid, kes andsid ringrajajuhile üle mõned popid sisekujunduse elemendid.


Lisaks näitasid oma kohalolekuga lugupidamist autoajakirjanike eliit…


…ja uued ning vanad sõitjad.


Ametliku osa avatseremoonia üheks osaks olid muusikalised etteasted. Härra dirigent juurdleb, kas bokser- ja ridamootorid said eelnevalt õigesse helistikku järjestatud.


Peale mootorimüra oli Tallinna Ülikooli meeskoor laulu laulmas. Õnneks oli esitlus super ja mehed ei pidanud karistuseks sama järelhaagisega koju sõitma.


Eesti Autospordiliidu presidendil Ari Vatanenil oli samal päeval sünnipäev. Nagu ta ise ütles – nii suuri pidustusi poleks küll vaja korraldada olnud.


Raja saamisloo tundeline meenutamine võttis projekti eestvedajal Andres Hallil vahepeal silma märjaks.


Maja pakub erinevaid võimalusi ürituste korraldamiseks. Seekord oli näiteks ooteruumi tekitatud pidulik “söökla”.


Üks peamaja arhitektidest – Martin – oma ringrajahuvilisest järelkasvuga.


Mööda punast vaipa kulges teekond uutest GT86 rajaautodest šampuseklaasideni.


Ametlik start on antud!


Üks mees oli niisama rõõmus, kui oli raske tööga edukalt hakkama saanud…


…ja ülejäänud päeva sai niisama kummi venitada.


Uus rada on vanaga võrreldes juhile kohati nõudlikum. Nii mõnegi auto juht kaotas stardieelses kurvis juhitavuse.


Boksidest võis leida vanu vormeleid ja muud põnevat tehnikat.


Päeva lõpuks oli selge, kes saavutas parima aja. Enam ei pea tuule käes tulemusi jälgima, vaid saab seda teha soojas toas.

Eesti autospordil on vedanud, et üks mees unistas kontorist ringraja ääres…

Categories: Kurvisõit

2 Comments

kaak · 08/05/2013 at 16:27

rada drifti võistlustejaoks kõlbab ka oma iseloomult või on ainult kurvid need kus saab “sideways” sõitu nautida?

Kaspar · 17/05/2013 at 08:28

Uues kompleksis on mitu võimaliku driftiraja konfiguratsiooni. Osa neist piidrub ainult kurvidega mõne teise puhul tuleb sirgel mõni “flip” sisse teha. Augusti keskel toimuval NEZ drifti võistlustel saab esimese meki suhu kuidas uuel rajal külg ees kulgemine on.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.