Nagu videost nägite, oli auto alates oktoobrist seisnud ning enamuse ajast paksu lume all. Väga paksu lume all! Seetõttu nihkus töökotta jõudmise aeg sujuvalt aprilli keskpaika. Kirjutaks mõne sõnaga lahti “to do” listi, mida ma vaimusilmas nägin, et autol vajaks parandamist või järgiaitamist.

Kui autole lõpuks voolu sisse sai, käivitus teine poolest pöördest- pole paha! Kuna sügisel oli üks suporti kaitsekumm purunenud, siis autol puudusid pidurid. Seetõttu sai põrnika töökotta sõitmine ajastatud pühapäevale, mis siis tähendab vähem liiklust linnas ning avariiohu minimaliseerimist. Siit ka esimene töö: tagasuporti remont. Üllatusi ette ei tulnud ning see tähendas, et auto on tänavale põhimõtteliselt valmis. Eesootav nimekiri oli järgmine:

1. õhkvedrustus vahetada coiloverite vastu
2. jäigad õõtsapuksid
3. uued kettad-klotsid ette
4. uued flantsid ette-taha
5. mootoririhma, rullikute, veepumba vahetus, filtrid
6. sidurivahetus
7. reguleeritavad stabikakondid (coilidega must-do)
8. näidikute vahetus salongis ning anduritele flantsid paigaldada
9.  uus makk, võim, suppar
10. pagasiruumi viimistlus kõik uus
11. MS Design küljekarbid parandada ning carbon-nahaga katta
12. kliimafiltri tihendid vahetada ning uuesti täita
13. summutiots vahetada
14. luugi märk lasta uus teha (kristallkleeps)
15. 220v konverter autosse (aitäh, serx)
16. asjad, mis enam ei meenu

Nagu näha, siis tegemist leidus. Praeguseks on suurem kolgata teest ka seljataga. Kõige problemaatiliseks osutus esiots ehk siis täpsemalt coilide install. Et algusest peale ära rääkida, siis pidurdas auto suurelt kiiruselt tundega, et kettad on kõverad ning natuke ka väristas. Kui aga esipüstakuid juba kokku panin, selgus tegelik põhjus. Saksa inseneride geniaalsus püstakute puhul, kus suportikandurid käändmikega kokku ehitatud, oli suporti liugurite keermestusest alles puhas ja sile metall. Ehk siis liugurid päris lahti. Great success! Õnneks VW klubiliselt sai kiiresti hangitud uus osa ning sellega mure ka murtud.

Hetkel on kõik taas tip-top ning 4000km pikkune trip võib alata!

Vaata videot, kuidas Siim vedrustust vahetab!

Wörthersee Tour 2011 – Beetle coiloverite paigaldus from PetrolheadsEE on Vimeo.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.